.

Beantwoord

Welke simkaart heb ik nodig in Huawei Ascend Y550?

  • 30 October 2015
  • 6 reacties
  • 493 Bekeken

Badge
Wie weet welke kaart in de Huawei Ascend Y550 moet. Weet niet of ik een nano moet bestellen of een micro. Heb nu een nokia c6 telefoon en volgens mij past de kaart die ik nu al ongeveer 3 jaar heb niet in mijn net nieuwe telefoon.
icon

Beste antwoord door BeppeMyrthe 30 October 2015, 17:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Heb het zelf al uitgevonden. Moet gewoon een vervangende kaart bestellen, die heeft 3 formaten Standaard, micro en nano en dan kan ik het juiste formaat in mijn nieuwe telefoon gebruiken.
Volgens mij heb ik nog een oude standaard formaat in mijn Nokia telefoon en vermoedelijk heb ik de micro nu nodig.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi BeppeMyrthe,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Top dat je het antwoord al hebt gevonden 🙂 Als je nu een nieuwe simkaart besteld, dan ontvang je standaard van ons een 3-in-1 simkaart. Deze kun je bestellen op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.
Je kunt controleren welk type simkaart je op dit moment hebt. Wanneer er een micro simkaart inzit, dan kun je dit uit de standaard simkaart drukken.

Ik heb ook even gekeken welk type je voor de Huawei Ascend Y550 nodig hebt. Dat is een micro simkaart 🙂

Laat je weten of het is gelukt?
Badge
Hallo Naomi,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels had ik gisteren al een vervangende kaart besteld. Dus die verwacht ik woensdag of donderdag. En dan zal ik zien of ik de micro kan gebruiken. Zal laten weten of het dan werkt.

groeten van M. (de beppe van Myrthe)
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Beppe van Myrthe 😉!

Je hebt gisteravond de vervangende simkaart geactiveerd zo te zien, dus dat is vrij rap gegaan 🙂. Werkt alles naar wens?

Groetjes, Tiury
Badge
Ja inderdaad, het werkt goed. Moest even wennen aan de nieuwe telefoon. Heb tot nu toe al veel apps en functies bekeken en een aantal weggehaald.
Het Simyo kaartje past in ieder geval en nog mijn complimenten voor de snelle service. Had het eigenlijk niet voor donderdag verwacht. Dus het was voor mij een grote verrassing, dat het gisteren al in de bus lag.:) :):) Nogmaals heel erg bedankt hiervoor.
En nog een prettige dag wens ik je toe.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Beppe van Myrthe 🙂!

Erg leuk om te horen dat hij, ondanks het wennen, toch goed werkt! Omdat we vaak weten dat het ontvangen van een simkaart met spoed moet, sturen we deze zo snel mogelijk op. Fijn dat dit jou ook goed is bevallen 🙂.

Als je nog verder vragen hebt, zie ik je graag weer terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer