.

Beantwoord

Wat is de status van mijn simkaart?

  • 3 December 2014
  • 11 reacties
  • 994 Bekeken

Hallo allemaal

Ik heb mijn aanvraag nummerbehoud ingevoerd bij Simyo en deze is goedgekeurd.
Op 10-12-2014 wordt deze volgens mijn gegevens overgezet en nu krijg ik een mail dat ik uiterlijk de dag van te voren mijn simkaart moet activeren.
In MijnSimyo staat Simkaart status Actief.
Is het nu de bedoeling dat ik de dag van te voren de nieuwe simkaart van Simyo al in mijn mobiele telefoon stop of is dit om het even?
Al vast bedankt voor de reactie.

Groeten

Stefan
icon

Beste antwoord door Ernst 4 December 2014, 14:48

Bekijk originele reactie

11 reacties

ik kan ook niet sms verstruen en ontvangen
alles werkt verder prima ook whatsapp
alles na gecheckt maar niks ?

heb een samsung galaxga
sorry maar dit is niet waar ik hulp bij nodig heb. Misschien zelf even topic starten.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Stefan42, welkom op het Simyo forum!

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Simkaart gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo makkelijker vinden.

In je gegevens zie ik dat jouw simkaart al op 1 december geactiveerd is. Je abonnement gaat dus op de 10de in en activeren hoeft niet meer :)

Van de vraag van weijernj heb ik even een apart topic gemaakt 😉
Goedenavond Ernst.

Hartelijk dank voor het antwoord.
Kan ik hieruit opmaken dat wanneer ik de simkaart pas na 10-12 in mijn mobiel stop dit ook geen problemen geeft?

Groeten

Stefan
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Stefan42,

Geen dank 🙂 Je kunt je simkaart inderdaad vanaf 10 december gebruiken en in je toestel plaatsen. Tot 10 december kun je nog gebruikmaken van de simkaart van je oude provider. Ik wens je alvast veel plezier toe met je Simyo abonnement!

Als je nog vragen aan ons hebt, dan horen wij deze graag 🙂
Hallo Naomi, bedankt voor de reactie

Hartelijke groet

Stefan
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Stefan42,

Graag gedaan 😮 Fijne dag nog!
Ik heb voor mijn buurvrouw een prepaid pakket besteld. De simkaart is gisteren binnengekomen maar helaas is de pincode en het telefoonnummer niet op het e-mailadres ontvangen.

Zelf heb ik al jaren een abonnement en met mijn telefoonnummer log ik in op dit forum.

Het kan zijn dat ik voor de prepaid sim een verkeerd e-mailadres heb opgegeven.

Hoe kom ik nu aan de correcte gegevens?
Hallo,

U had beter een eigen topic kunnen openen. Maar zal toch proberen uw vraag te beantwoorden.

Mails van Simyo komen soms wel eens terecht in de spam / ongewenste mailbox terecht, wellicht is de mail voor uw buurvrouw daar ook terecht gekomen.

Kunt u laten weten dat dit zo is?
Dat is uiteraard het eerste wat ik heb gedaan. Alle email van Simyo komt trouwens automatisch in een eigen sub van de inbox terecht.

Omdat ik meerdere emailadressen heb zijn alle emailadressen doorzocht, maar ik vermoed dat ik domweg .nl ipv .com achter het adres heb getypt.

Ik wacht wel tot een simyo medewerker dit leest. Is vast wel een oplossing voor te bedenken.

Sowieso bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DickK,

Graag help ik jou en je buurvrouw verder! Omdat ik via de inlog van jou op het forum alleen bij jouw telefoonnummer terecht kom, heb ik wat meer informatie nodig.

Wil je mij via een privébericht het 06-nummer en de postcode en het huisnummer sturen van jouw buurvrouw? Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie komt dan vanzelf naar voren. Alvast bedankt!

@Raytje, bedankt voor je hulp :D

Groetjes,
Angela

Reageer