.

Beantwoord

Waarom wordt mijn vervangende nano simkaart niet gezien door mijn iPhone 6?

  • 3 June 2017
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Mijn vervangende nano simkaart wordt niet gezien door mijn nieuwe iPhone 6, ik heb de simkaart geactiveerd. Deze wordt weergegeven als actief. Maar na herstarten krijg de melding "geen simkaart". Ik heb de simkaart diverse malen opnieuw geplaatst en het toestel evenzovelen keren herstart.

Ik weet het dus even niet meer 😞 Help
icon

Beste antwoord door Caspar 7 June 2017, 11:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Update:

Inmiddels contact gehad met de klantenservice, deze hebben een 'reset' van de simkaart gedaan. Helaas heeft dit niet geholpen. Er wordt nu een nieuwe simkaart opgestuurd. Hopelijk komt deze morgen binnen 😞
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mr.Philly,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat de simkaart niet wordt gevonden door je telefoon. Goed van je dat je gelijk contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mooi dat zij je een vervangende simkaart hebben opgestuurd. Ik zag dat dit gisteren is gebeurd. Je zult de simkaart nog voor het einde van de week binnen hebben. Laat je het weten of de simkaart heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Update No: 2

Inmiddels is mijn nieuwe simkaart binnen! Het werkt allemaal weer, man wat ben ik blij :-)
Hartelijk bedankt "Leroy en Caspar" voor het oplossen. Wat mij betreft kan het topic en het ticket gesloten worden.

Groetjes en cheers,
Philip
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Philip,

Is dat even goed om te zien 😃 Heel fijn dat je ons hiervan op de hoogte hebt gehouden. We horen het natuurlijk graag als een probleem verholpen is. Namens Leroy en Caspar; graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer