.

Beantwoord

Waarom werkt mijn oude simkaart niet meer?

  • 16 November 2015
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Badge
Sinds gisteren werkt mijn oude simkaart niet meer. Ik heb het ook geprobeerd in een ander toestel.
Deze simkaart is waarschijnlijk defect. Ik heb deze simkaart ook al zeker 5 jaar als het niet langer is.
Wilt u een andere simkaart toesturen ? Ik ga niet akkoord met een afschrijving van 5 euro.
Dan kan ik weer bellen en smsen.

Mvg Geoffrey
icon

Beste antwoord door Estelle 17 November 2015, 10:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Geoffrey,

Wat gek dat je simkaart niet meer werkt.

Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat alles goed staat. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Als je jouw telefoon 5 minuten uitzet en opnieuw opstart, dan moet je kunnen bellen. Laat je me even weten of het geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle
Badge
Hoi Estelle.

De oude simkaart werkt nog niet. Het is een hele oude kaart. De kaart is defect. Wil je gratis een nieuwe sturen ? Zo kan ik niet gebruik maken van mijn aansluiting.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Normaal gesproken kun je via Mijn Simyo een nieuwe bestellen. Een simkaart is een aantal jaar bruikbaar, hierna is die versleten en heb je een nieuwe nodig. Ik heb eenmalig kosteloos één voor je aangevraagd 🙂 Deze ontvang je binnen drie werkdagen.

Laat je weten wanneer die binnen is?
Badge
Hoi Naomi.

De nieuwe simkaart is er. Ik kan weer bellen en smsen.
Bedankt voor de snelle oplossing.

Groetjes Geoffrey
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Geoffrey,

Dat is goed om te lezen! Graag gedaan namens Naomi 🙂 Fijn dat je nog even hebt laten weten dat het probleem opgelost is hierdoor. Als je verder nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer