.

Beantwoord

Waarom werkt mijn nieuwe simkaart niet?

  • 16 October 2022
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb mijn nieuwe Simkaart geactiveerd en ontving een pincode; echter, deze gaf steeds aan “onjuist”. Dus nu wordt de PUK code gevraagd en die zou te vinden moeten zijn in “mijn simyo” onder instellingen/simkaart. Dit scherm is nu blank, dus een PUK code niet zichtbaar. Wie kan mij helpen. 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 October 2022, 21:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat probleem van het Simkaart tabblad is ook hier opgemerkt.

Je kunt met de “Mijn Simyo” app op android/iOS wel de PUK-code inzien. Is dat geen optie?

Eventueel kun je de fysieke simkaart even uit het toestel verwijderen om daarmee de "pin-/puk-code” vraag te omzeilen.

Hartelijk dank Groentjuh voor de reactie; inmiddels heb ik een mail ontvangen met de PUK code.

Deze was in mijn spam terecht gekomen en dus niet direct door mij opgemerkt; overigens met een andere pincode dan bij het activeren van de simkaart was vermeld.

Dus alles is weer opgelost; nogmaals dank.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lanzio,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh jou al goed heeft geholpen (bedankt!). Fijn dat het inmiddels is opgelost! Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Mijn telefoon werkt weer prima, maar in “mijn Simyo” is het scherm “instellingen/Simkaart” nog steeds leeg

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lanzio,

Bedankt voor je bericht. Dit klopt inderdaad! Er word op dit moment gewerkt aan een oplossing. Als er een terugkoppeling is zal ik dat hier vermelden 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer