Skip to main content

.

Ik heb mijn nieuwe Simkaart geactiveerd en ontving een pincode; echter, deze gaf steeds aan “onjuist”. Dus nu wordt de PUK code gevraagd en die zou te vinden moeten zijn in “mijn simyo” onder instellingen/simkaart. Dit scherm is nu blank, dus een PUK code niet zichtbaar. Wie kan mij helpen. 

Dat probleem van het Simkaart tabblad is ook hier opgemerkt.

Je kunt met de “Mijn Simyo” app op android/iOS wel de PUK-code inzien. Is dat geen optie?

Eventueel kun je de fysieke simkaart even uit het toestel verwijderen om daarmee de "pin-/puk-code” vraag te omzeilen.

Hartelijk dank Groentjuh voor de reactie; inmiddels heb ik een mail ontvangen met de PUK code.

Deze was in mijn spam terecht gekomen en dus niet direct door mij opgemerkt; overigens met een andere pincode dan bij het activeren van de simkaart was vermeld.

Dus alles is weer opgelost; nogmaals dank.

Hoi @Lanzio,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh jou al goed heeft geholpen (bedankt!). Fijn dat het inmiddels is opgelost! Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Mijn telefoon werkt weer prima, maar in “mijn Simyo” is het scherm “instellingen/Simkaart” nog steeds leeg

Hoi @Lanzio,

Bedankt voor je bericht. Dit klopt inderdaad! Er word op dit moment gewerkt aan een oplossing. Als er een terugkoppeling is zal ik dat hier vermelden 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer