Skip to main content
Vraag

Simkaart tab werkt niet, wat nu?

  • October 13, 2022
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan

 

 

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

RicoK
  • Oud-forum expert
  • October 14, 2022

@XTF Ik begrijp je vraag niet. Misschien kun je je vraag (duidelijker) formuleren, zodat je (uit meerdere hoeken) hulp kunt gaan krijgen?


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • October 14, 2022

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat de pagina op Mijn Simyo niet werkt! Dit is zojuist doorgespeeld naar de technische dienst, er wordt hier momenteel hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Super fijn dat je hier ook een screenshot van stuurt. Dit helpt enorm. Zodra de issue is opgelost, plaats ik een update onder dit topic 😊.

Groetjes,
Roeqajja


  • October 14, 2022

Zojuist even getest en bij mij werkt het prima. 


RicoK
  • Oud-forum expert
  • October 14, 2022

Ah, mijn excuses, ik herkende het niet.
Bij mij doet de ‘tab - simkaart’ het ook niet.


  • October 15, 2022

Proef op de som. Bij mij precies zoals @XTF  en @RicoK RicoK, ook blanco.

Echter log ik uit en weer in. Dan werkt het sim tabje wel.

 

Vreemd probleem...