Skip to main content

.

 

 

@XTF Ik begrijp je vraag niet. Misschien kun je je vraag (duidelijker) formuleren, zodat je (uit meerdere hoeken) hulp kunt gaan krijgen?


Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat de pagina op Mijn Simyo niet werkt! Dit is zojuist doorgespeeld naar de technische dienst, er wordt hier momenteel hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Super fijn dat je hier ook een screenshot van stuurt. Dit helpt enorm. Zodra de issue is opgelost, plaats ik een update onder dit topic 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Zojuist even getest en bij mij werkt het prima. 


Ah, mijn excuses, ik herkende het niet.
Bij mij doet de ‘tab - simkaart’ het ook niet.


Proef op de som. Bij mij precies zoals @XTF  en @RicoK RicoK, ook blanco.

Echter log ik uit en weer in. Dan werkt het sim tabje wel.

 

Vreemd probleem...


Reageer