.

Beantwoord

Waarom werkt mijn nieuwe simkaart niet?

  • 30 August 2016
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Hoi, ik heb net een nieuwe simkaart geactiveerd maar hij lijkt het niet te doen?
icon

Beste antwoord door Sean 31 August 2016, 12:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Kathinka,

heb je wel al de pincode ingevoerd?
Zoniet dan herkent je telefoon hem niet goed en werkt hij dus niet.

Groet Paul.
ja al gedaan.....
Reputatie 5
Badge +6
Wat is er dan precies fout kan je geen netwerk vinden of kan je gewoon niet bellen?

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Kathinka,

Welkom op het Simyo forum.

Wat raar dat je de nieuwe simkaart nog niet kunt gebruiken. Ik zie inderdaad dat het kaartje succesvol is geactiveerd. Voor de zekerheid heb ik de simkaart nog een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je hulp!

Reageer