Skip to main content

.

Afgelopen vrijdag overgegaan naar Simyo vanwege de mogelijkheid voor ESim en vanaf vrijdag onbereikbaar.

installatie slaagt op geen enkele wijze, foutmelding dat code ongeldig is blijft terug komen. App 25 keer opnieuw geïnstalleerd alles verwijderd etc etc maar zonder resultaat. Vanaf vrijdag al in contact met klantenservice, ik ken inmiddels het protocol uit mijn hoofd incl dat van de technische afdeling maar nog steeds zonder resultaat. Vanaf vrijdag al onbereikbaar dus en ben echt radeloos. Ik overweeg rechtsbijstand of heeft iemand een goede oplossing die wel werkt en nog niet in het script staat?

beloftes om contact op te nemen etc etc worden allemaal niet nagekomen.

 

toestel etc etc voldoet allemaal

 

Hoi @SanneMee,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je de eSIM niet kan downloaden, ik snap dat je hiervan baalt.

Ik zie inderdaad dat dit in onderzoek is bij onze technische dienst maar dat er nog geen oplossing is op dit moment. Wel zal dit met urgentie worden behandeld. Ik ga ervan uit dat je uiterlijk morgen een terugkoppeling krijgt. 

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Amy