.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet ontgrendelen na een update?

  • 23 May 2017
  • 4 reacties
  • 4259 Bekeken

Simkaart lukt niet te ontgrendelen na een update
icon

Beste antwoord door Samantha 24 May 2017, 16:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Waarom kan ik mijn simkaart niet ontgrendelen na een ipdate?
Badge +7
Hoi sennaenluna,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat ontzettend vervelend dat het niet lukt om je simkaart te ontgrendelen sinds er een update heeft plaatsgevonden! Gebruik je wel de juiste pin- en pukcode? De codes die je nodig hebt, kun je vinden op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Ik heb je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je de simkaart ongeveer 10 minuten uit je telefoon halen? Hopelijk kun hem daarna wel weer ontgrendelen in je telefoon.

Als dit niet lukt, controleer dan of je je simkaart in een andere telefoon wel kunt ontgrendelen. Probeer ook of je een andere simkaart in jouw telefoon kunt ontgrendelen. Zo kunnen we zien of dit een simkaart probleem is, of een telefoon probleem.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Dank je wel Samantha, het is gelukt dankzij je antwoord. De reset heeft geholpen.
Groeten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi sennaenluna,

Wat goed om te zien dat dit de oplossing is voor je 🙂 Heel fijn dat je dit ook aan ons hebt laten weten. Wij krijgen graag bevestigd of onze huidige oplossingen bepaalde problemen oplossen natuurlijk. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer