.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 24 January 2017
  • 14 reacties
  • 386 Bekeken

ik heb i.v.m een nieuwe telefoon een nieuwe simkaart aangevraagd. deze heb ik netjes binnen 2 werkdagen ontvangen. Nu heb ik deze geactiveerd maar ik zie geen veranderingen van het simkaartnummer. Ook blijven de pin en pukcode ongewijzigd. ook niet na een uurtje wachten.
kan dit langer duren of gaat er iets fout?
icon

Beste antwoord door Jihane 25 January 2017, 12:32

Bekijk originele reactie

14 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem, wat gaat er mis?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bas S en P-I-M,

Als eerste wil ik jullie beiden verwelkomen op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat de nieuwe simkaarten niet geregistreerd lijken te zijn! Ik ben het systeem in gedoken en ik zie ook de oude simkaarten nog staan. Willen jullie me allebei het simkaartnummer van de nieuwe simkaarten toesturen via een privébericht? Een simkaartnummer vind je op de simkaart zelf; het bevat acht cijfers. Ik ga dit voor jullie in orde maken! Sorry voor de vertraging - het lijkt erop dat er iets mis gaat met het aanmelden van nieuwe simkaarten.

Ook ben ik benieuwd naar welke melding jullie kregen toen jullie de simkaarten probeerden te activeren 🙂 Zagen jullie dat het gelukt was, of verscheen er een foutmelding?

Hoor ik van jullie?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane, ik heb je een prive bericht gestuurd 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi P-I-M,

Klopt! 🙂 Ik kijk er zo naar. Ik zie ook dat je gebeld hebt, en we zijn er hard mee bezig. Ik laat het je weten zodra de oplossing daar is, goed?

Groetjes,
Jihane
Gaan jullie hier nog wat mee doen? Het duurt echt belachelijk lang
Reputatie 5
Badge +8
Hoi P-I-M,

Het heeft inderdaad langer dan normaal geduurd. Mijn excuses hiervoor.

De simkaart is inmiddels succesvol geactiveerd. De bijbehorende codes vind je op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.

De kosten voor de vervangende simkaart zal ik vergoeden! Laat je me weten of alles naar behoren werkt?

Groetjes,
Sean
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe nu verder?
ik heb i.v.m een nieuwe telefoon een nieuwe simkaart aangevraagd. deze heb ik netjes binnen 2 werkdagen ontvangen. Nu heb ik deze geactiveerd maar ik zie geen veranderingen van het simkaartnummer. Ook blijven de pin en pukcode ongewijzigd. ook niet na een uurtje wachten.
kan dit langer duren of gaat er iets fout?
Ik heb hetzelfde probleem.Ook ik kan een nieuwe simkaart niet activeren. Ik begrijp dat dat al enige tijd een probleem is.
Wie kan dit oplossen? En dan bedoel ik niet alleen voor mij, maar voor altijd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jp19,

Wat vervelend dat je je simkaart niet kon activeren. Ik heb jouw eigen topic beantwoord. Om het overzichtelijk te houden wil ik je graag vragen om daar verder te reageren. Klik hier om naar jouw topic toe te gaan.

@flipper2017 Welkom op 't forum! Wat vervelend dat jij je simkaart niet kon activeren. Er waren wat problemen met het activeren van de simkaart. Lukt het nu wel? In de toekomst kan je overigens beter een eigen topic aanmaken. Op die manier word je sneller geholpen!

Groetjes,
Caspar
Nee, het lukt nog steeds niet. Ik moet een PUKcode ingeven, en die heb ik natuurlijk niet van de nieuwe simkaart.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi flipper2017,

Die zou je als het goed is moeten kunnen vinden op je Mijn Simyo. Kijk eens bij instellingen > simkaart. Zie je daar een pin en puk code staan?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Dat klopt, maar daar stonden alleen de codes van de oude simkaart.
Ik heb gebeld met de Klantenservice. Zij hebben de kaart geactiveerd, en dat binnen 2 uurtjes.
Probleem opgelost. Hartelijk dank.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi flipper2017,

Mooi dat het uiteindelijk opgelost is. Bij spoed is het bellen naar onze klantenservice wat handiger inderdaad. Slim van je!

Als je toch nog vragen hebt, kan je uiteraard ook hier terecht.

Groetjes,
Caspar

Reageer