.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn eSIM niet activeren?

  • 24 November 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Goedemorgen,

Deze week overgestapt naar eSIM en inmiddels verschillende keren geprobeerd te activeren op mijn iPhone 12 naast mijn fysieke sim van het werk.  Al een aantal keer gebeld met de klantenservice en verschillende procedures doorlopen zoals het installeren zonder fysieke simkaart, als dual-SIM, met sms code (die ik zelf niet meer kan ontvangen omdat  mijn telefoonnummer niet aan eSIM is gekoppeld), via de bank en met handmatige instellingen vanuit de klantenservice van Simyo. Het wil echter maar niet lukken en daardoor al een aantal dagen niet meer bereikbaar. In de systemen staat echter wel dat bij alle pogingen dat de eSIM goed geactiveerd zou moeten zijn. Is er nog iemand met verstand van zaken die mij zou kunnen helpen? 
 

Hartelijke groet,

 

Johan

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 24 November 2023, 10:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Johan83,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Is jouw telefoon in het buitenland gekocht? Dit kan namelijk één van de redenen zijn dat het niet lukt om de eSIM te downloaden. Via dit topic kan je teruglezen hoe je de eSIM het beste kan activeren. Ik wil je vragen om dit door te lezen. Ook is het belangrijk dat je een stabiele verbinding hebt met een Wifi of ander netwerk. 

Mocht het met de tips die in het topic staan nog steeds niet lukken dan hoor ik dit graag zodat we verdere stappen kunnen ondernemen. 

Groetjes,
Amy

Reageer