.

Beantwoord

Waarom kan ik met mijn iPad geen netwerk vinden?

  • 14 March 2017
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn iPad met Simyo kaart blijft zoeken naar het netwerk. Ik heb de netwerkinstellingen hersteld, de ipad uitgezet, de kaart er weer in en uit gedaan, de APN instellingen aangepast, maar er gebeurt niets.
Is mijn simkaart misschien kapot?
icon

Beste antwoord door Caspar 14 March 2017, 16:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jetz,

Wat vervelend dat de simkaart niet goed werkt in de iPad.

Ik heb je simkaart in ieder geval gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe zelf even de iPad helemaal uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Heb je verder de simkaart al eens in een mobiele telefoon geprobeerd? Kan je daar wel gewoon netwerken vinden en bellen/sms'en/internetten? En kan je met een andere simkaart in je iPad wel netwerken vinden?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,
Bedankt voor je reactie en voor de reset. Ik denk dat het aan mijn iPad air ligt. Ik heb deze een jaar geleden laten repareren omdat het beeldscherm kapot was gegaan en daarna begaf eerst het geluid het en nu dus ook de Sim-connectie. Ik krijg vandaag een nieuwe iPad pro binnen.
Kan ik dezelfde simkaart gebruiken?

Mvg
Harriet
Badge +7
Hoi Jetz,

Oei, wat jammer zeg! Gelukkig is er al een nieuwe iPad onderweg. Een iPad Air en een iPad Pro hebben allebei een Nano simkaart nodig. Je kunt dus zonder problemen je simkaart in je nieuwe iPad gebruiken.

Laat je weten of alles is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer