.

Beantwoord

Waarom kan ik geen vervangende simkaart bestellen?

  • 17 July 2016
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

U stelt dat alle simkaarten van het 3 in 1 type zijn maar dit is bij mij niet zo ik heb een nieuwe telefoon en daar moet een nano simkaart in, alleen bij bij gaat verloop maar tot micro sim en niet tot nano sim, nu wil ik via mijn Simyo een nieuwe aanvragen maar kan nergens iets aanklikken alleen maar simkaart activeren maar niet aanvragen! Hoe kom ik aan een Nano simkaart!!

"Simyo levert altijd een zogenaamde 3-in-1 simkaart. Dat is een normale simkaart waar je een micro- en nano-simkaart uit kunt klikken. Het maakt niet uit of je het startpakket of een vervangende simkaart bestelt."
icon

Beste antwoord door Sean 18 July 2016, 12:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Het kan zijn dat jij een oude sim-kaart hebt uit de periode voordat 3in1 standaard werd. maar een ander kan hier vast uitsluitsel over geven.
Reputatie 7
Badge +9
Als je geen simkaart (tegenwoordig een 3-in-1) kunt aanvragen dan komt dit meestal doordat in het verleden een vervangende simkaart is aangevraagd maar nooit geactiveerd. Een moderator zal dit kunnen oplossen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Kevin Stol,

Wat vervelend dat het niet lukt om een vervangende simkaart aan te vragen. Het klopt inderdaad dat wij tegenwoordig standaard een 3-1 simkaart leveren. Jouw simkaart komt uit 2012 en toen was dit nog niet het geval.
Omdat er ooit een vervangende simkaart is aangevraagd die vervolgens nooit is geactiveerd, heb jij momenteel niet de mogelijkheid om zelf een vervangende simkaart aan te vragen. Ik heb daarom zojuist een 3-1 simkaart naar je toegestuurd. Deze wordt binnen drie werkdagen bezorgd. Zodra je deze simkaart activeert zul je zien dat het weer mogelijk is om zelf een vervangende simkaart aan te vragen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@PCfreak, het ging inderdaad om een oude simkaart, bedankt voor je hulp!

@Scotsman, je had helemaal gelijk, bedankt voor het meedenken!
@ Sean, bedankt voor de snelle reactie en actie en wacht met vertrouwen op de levering van de Nano simkaart, het klopt inderdaad dat er in het verleden ooit een nieuwe simkaart is aangevraagd maar dit was achteraf niet nodig vandaar dat deze nooit is geactiveerd. Groet Kevin
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Kevin,

Sean heeft het vast enorm graag gedaan! We kijken uit naar het resultaat en wachten popelend af op je reactie!

Tot snel!

Groetjes,
Ilias

Reageer