.

Beantwoord

Waarom kan ik geen vervangende simkaart aanvragen?

  • 17 June 2017
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Hallo,

Ik probeer een vervangende simkaart aan te vragen aangezien ik een nieuwe telefoon heb waarin de oude niet geplaatst kan worden.

Onder mijn instellingen bij Mijn Simyo bij Simkaart staat de optie:

Vervangende simkaart aanvragen en activeren
Bestel hier een vervangende simkaart met je eigen nummer. Na ontvangst kun je de vervangende kaart hier ook activeren.

Echter, ik kan alleen een keuze maken voor activeren van de nieuwe kaart. Maar deze wil ik juist aanvragen. En de oude wil ik niet blokkeren omdat ik hier nog mee moet bellen totdat de nieuwe binnen is....
Ik begrijp het niet.
icon

Beste antwoord door Ray 18 June 2017, 09:33

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dat kan er op duiden dat er ooit al een een nieuwe simkaart is besteld maar deze nooit is geactiveerd. Je zult nu op een reactie van een moderator moeten wachten, die kan je verder helpen. Aangezien het weekend is denk ik dat je uiterlijk maandag ergens een reactie krijgt in dit topic. Even geduld AUB 🙂
Hallo Ray,

Ja, dat klopt inderdaad. Bijna 3,5 jaar geleden, en nooit gebruikt. Ik heb deze nu alsnog geactiveerd, en vervolgens kon ik wel een nieuwe aanvragen (ik heb nu een nano simkaart nodig, en ik heb geen zin om te knippen etc.). Hartelijk dank.

Dit topic mag gesloten worden.
Badge +7
Hoi basf,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat je erg vreemd op keek toen je daar geen nieuwe simkaart kon bestellen. Dit heeft er inderdaad mee te maken dat je ooit een vervangende simkaart hebt besteld, zonder deze te activeren.

Door deze alsnog te activeren, kon je gelukkig wel een nieuwe simkaart bestellen. Deze heb je binnen 3 werkdagen thuis. Dit is een 3-in-1 simkaart, de nano maat kun je er heel eenvoudig uit drukken.

Let er wel op dat nu je vorige vervangende simkaart actief is. De simkaart die je hiervoor gebruikte, is inactief geworden. Hopelijk kun je je vorige vervangende simkaart nog gebruiken, totdat je je nieuwe simkaart binnen hebt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je hulp 🙂

Reageer