.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart geblokkeerd na overstap prepaid - sim only?

  • 22 February 2015
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Badge
Hallo,
Mijn prepaid nummer is laatst overgezet naar mijn sim only abbonoment, maar sindsdien is de status van mijn simkaart: geblokkeerd voor uitgaand verkeer. En kan ik dus niet bellen/smsen/internetten. Kan hier iets aan gedaan worden?
icon

Beste antwoord door Charlene 23 February 2015, 17:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi daan aaftink,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld. Op het forum kun je binnen 1 werkdag antwoord verwachten, dus je hoeft je vraag niet op 2 plaatsen te stellen. Dan zijn we er ook sneller bij, omdat we maar 1 berichtje hoeven te typen 😉
Ik begrijp wel dat je weer wilde kunnen bellen 😞 Ik denk dat je op prepaid geen beltegoed meer had, en daarom dus eenzijdig geblokkeerd was. Bij je overstap is die blokkade blijven staan. Sorry voor dat ongemak.

Ik zie dat je inmiddels gelukkig al telefonisch contact hebt gehad vandaag, en dat je vanochtend bent gedeblokkeerd 🙂
Heb jij dat zelf ook al gemerkt?

Groetjes,
Charlene
Ik heb hetzelfde probleem!!Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze blokkade zo snel mogelijk opgeheven wordt?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rorororo,

Je ook een nieuw topic aangemaakt voor jouw vraag. Deze heb ik ondertussen beantwoord 🙂 Het is niet nodig om jouw vraag op 2 plaatsen te stellen. Ons streven is om binnen 1 werkdag alle vragen te beantwoorden. Het scheelt weer als er maar 1 vraag van jou staat ;)

Groetjes,
Angela

Reageer