.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart buiten gebruik door administratieve redenen?

  • 14 May 2017
  • 3 reacties
  • 195 Bekeken

Ik heb vandaag precies hetzelfde. Normaal kan ik gewoon bellen en internetten. Vandaag kreeg ik met het proberen te bellen ook de melding buiten gebruik door administratieve redenen. Ik heb prepaid telefoneren met een internet bundel. Mijn man heeft een abonnement, maar met zijn telefoon kon ik wel bellen.
Prepaid staat er nog € 10,00 op, dus dat kan het niet zijn.
icon

Beste antwoord door Samantha 15 May 2017, 14:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Marion1968,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat onhandig dat je niet kunt bellen! Ik kan het me goed voorstellen dat je je afvraagt hoe dit komt. Je hebt deze vraag oorspronkelijk in een ander topic gesteld, maar omdat die klant een andere situatie had, heb ik je een eigen topic gegeven.

Op 8 mei was je beltegoed even op. Hierdoor werd je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Je kunt dan niet meer bellen, sms'en en internetten. Een paar seconden later werd je beltegoed automatisch opgewaardeerd. Hiermee had de blokkade er meteen af moeten gaan, maar dat is helaas niet gebeurd. Sorry hiervoor!

Je hebt vanochtend ook contact gehad met onze klantenservice. Zij hebben de blokkade van je simkaart gehaald. Als het goed is, kun je nu weer bellen en internetten. Klopt dat?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha.
Nee mijn simkaart werkt nog steeds niet, maar ik heb zojuist weer contact gehad met de klantenservice en ze probeerden het zo spoedig mogelijk voor me op te lossen. Ik wacht nog even af. Dat ik trouwens gistermiddag pas merkte dat ik niet kon bellen zegt natuurlijk wel wat hoe vaak ik mijn telefoon nodig heb. Aangezien dit vanaf 8 mei al gaande was. Internetten doe ik meestal toch op de wifi.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marion1968,

Wat goed dat je al contact hebt opgenomen. Ik zie dat het weer werkt sinds gisteren, begin van de avond 😃 Heel fijn dat mijn collega's je zo snel hebben kunnen helpen. Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, dan kun je bij ons terecht :)

Groetjes,
Angela

Reageer