.

Beantwoord

Waarom is het bestellen van een simkaart een ramp via Mijn Simyo?

  • 1 June 2015
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

Indien je inlogt op mijn Simyo, en je probeert via mijnsimyo een simkaart te bestellen, krijg je heel veel informatie maar geen bestel link. Dat lukt alleen via mijn instellingen & simkaart.

Via de app onder Android kon ik helemaal geen kaart bestellen.

Ik heb nu kunnen bestellen, maar misschien kan men de website aanpassen?
icon

Beste antwoord door Tiury 3 June 2015, 10:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Mijn inziens is de plaats waar men een nieuwe simkaart kan bestellen de meest logische. De Mijn Simyo omgeving is onderverdeeld in verschillende onderdelen en "Mijn instellingen & simkaart" lijkt me dan ook de meest logische plek voor zaken die betrekking hebben op de simkaart.

Eventuele ideeën en verbeter punten kun je hier kwijt.

🙂
Probeer eens bij mijn simyo in te loggen en dan gebruik je de zoekfunctie voor simkaart. Je zult met een error 500 beloont worden.

Punt is, indien je zoekt naar hoe je een vervangende simkaart moet bestellen, dan wordt nog uitgelegt dat simyo nu een 3in1 kaart heeft. Maar om te bestellen wordt je terug verwezen naar mijn simyo. Een rechtstreekse link ontbreekt.

Gezien je antwoord heb je niet geprobeert erna te zoeken.
Mijn antwoord is gebaseerd op het feit dat je bijna alles kan regelen vanuit je Mijn Simyo omgeving. Tevens hoef ik er niet naar te zoeken, ik weet waar dat staat en dat deel ik met mede klanten die het niet kunnen vinden. Ook deelde ik enkel mijn visie op hetgeen er door u werd geschreven en probeerde te verduidelijken hoe de Mijn Simyo omgeving werkt.

Ook is er de service pagina waar precies staat omschreven wat te doen.

Bedoelde u trouwens deze pagina die geen directe link heeft?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45

of deze?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24
Reputatie 6
Badge +10
Hoi HansA,

Bedankt dat je ons hier op wijst. Er is zo te zien iets niet helemaal goed met de zoekfunctie op de website. Dit heeft er ook voor gezorgd dat jij een error 500 foutmelding kreeg. Bij mijn collega's en mij werkt hij nu helemaal niet als je op Mijn Simyo bent ingelogd. We gaan dit meteen uitzoeken met onze IT-afdeling!

Om in de toekomst een directe link te plaatsen gaat misschien mogelijk worden, maar met de huidige Mijn Simyo omgeving niet mogelijk voor ons 🙂. Ik zal dit wel meenemen in de verbetering van de Mijn Simyo pagina, want dat lijkt me zelf ook heel makkelijk voor onze klanten!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Raytje 🙂.
Mijn antwoord is gebaseerd op het feit dat je bijna alles kan regelen vanuit je Mijn Simyo omgeving. Tevens hoef ik er niet naar te zoeken, ik weet waar dat staat en dat deel ik met mede klanten die het niet kunnen vinden. Ook deelde ik enkel mijn visie op hetgeen er door u werd geschreven en probeerde te verduidelijken hoe de Mijn Simyo omgeving werkt.

Ook is er de service pagina waar precies staat omschreven wat te doen.

Bedoelde u trouwens deze pagina die geen directe link heeft?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-voor-simkaart-heb-ik-nodig-45

of deze?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41?c=24


Misschien kan men bij deze twee links "mijn instellingen & sim kaart vet in de links zelf weergeven, zodat het beter opvalt.
Bedankt voor het uitleggen!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansA,

We zijn druk bezig Mijn Simyo verder te ontwikkelen. Misschien is het bij een volgende update overzichtelijker voor je.

Reageer