.

Beantwoord

Waarom heb ik niet een triple simkaart gekregen?

  • 9 November 2015
  • 6 reacties
  • 458 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben klant geworden in maart 2013.Toen heb ik een Microsim kaart gekregen voor mijn iphone 4.Nu wil ik een iphone 6 en ik heb een nano sim nodig.Ik vind niet eerlijk dat ik in maart 2013 geen triple sim (Normal + micro + nano) heb gekregen. Maar een kennis van mij die door mij naar simyo is gegaan (via simyo vrienden deal) heeft wel de triple sim kaart gekregen in november 2013.Ik vind discriminerend dat ik 5 euro moet betalen voor een nieuwe sim.

Groeten
icon

Beste antwoord door Estelle 10 November 2015, 12:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Het fijne weet ik er niet van, maar Simyo zal dat niet bewust gedaan hebben. Er zal best een goede reden voor zijn.

Discriminerend is het zeker niet. Weet je überhaupt wel wat het woord discrimineren betekend :?
Badge
Ik heb jouw mening niet gevraagd. Discriminatie is verschil maken tussen de klanten.
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt me waarschijnlijk dat in de loop van 2013 de drie-in-een sim is ingevoerd. Het zit hem in het tijdstip van aanvragen, in november was de laatste partij oude simkaarten op en kreeg iedereen dus een triple sim. Jij ook als je op dat moment een sim had besteld. Dit heeft helemaal niets met discriminatie te maken.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi aiglesiascela,

Jammer dat je het idee hebt dat er onderscheid tussen klanten gemaakt wordt. Dit is natuurlijk niet het geval.

Zoals Scotsman zegt, zit het hem in het moment van aanvragen. De eerste nano simkaart is in oktober 2012 op de markt gekomen. Sinds 2013 kon je bij Simyo kiezen of je een normale-, micro- of nano simkaart wilde ontvangen. Pas sinds eind november 2014 leveren wij de 3-in-1 simkaarten. Als je toen al klant bij ons was, dan zou je deze simkaart zelf moeten bestellen. De keuze om een nieuw toestel aan te schaffen, wordt niet door ons gemaakt.

Ik vind discriminatie daarom een beetje een misplaatste opmerking.

Groetjes,
Estelle

Hartstikke bedankt voor jullie reactie Raytje en Scotsman! 😃
Badge
Bedankt voor de antwoord.Ik vind niet aardig dat ik 5 euro moet betalen voor iets die andere gratis krijgen.Het is niet erg.Ik ga dit 5 euro (+andere 5) gebruiken om de aansluiting kosten van youfone te betalen.Binnenkort krijgen jullie een nummerbehoud aanvraag.Bedankt voor die 2 leuke jaren.Mischien tot ooit!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi aiglesiascela,

Als wij de mogelijkheid hadden op je op het moment dat je een simkaart kreeg een 3-in-1 simkaart te sturen, hadden we dat gedaan. Verander jij daarna van telefoon, is het niet aan ons om jou hier een nieuwe simkaart voor te sturen. Dit kan niet gratis, want dit moeten geproduceerd, verzonden en technisch gekoppeld worden aan jouw account.

Als jij hierdoor kiest om over te stappen naar een nieuwe provider, kan ik je daar niet meer dan heel veel succes bij wensen 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer