.

Waarom heb ik mijn vervangende simkaart nog niet binnen?

  • 12 February 2015
  • 7 reacties
  • 262 Bekeken

Is de mail en de bestelling ontvangen? Ik heb namelijk tot nu toe niets ontvangen.

7 reacties

Badge +3
Wanneer heb je de simkaart besteld? Mijn ervaring is dat hij na 2 werkdagen op de mat ligt.....
Het klopt dat je geen bevestiging ontvangt....
Reputatie 5
Badge +11
Hai A.Ardic, welkom op ons forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.

In je gegevens zie ik dat je ook al op je mail ene antwoord hebt gekregen, maar ik ga er ook hier nog even op in.
Ik zie namelijk dat je ook net je belbundel gewijzigd hebt. Heel soms, wanneer je een wijziging doet én een vervangende simkaart bestelt, dan komt die bestelling van de vervangende simkaart niet binnen bij ons.
Dit lijkt nu ook het geval te zijn, helaas.
Je dient dus als nog even je simkaart te bestellen.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?


Fressa, dank je voor het meedenken!
Ja, het is nu duidelijk. Ik heb zojuist opnieuw een vervangende simkaart besteld. Ik bedank jullie beiden voor de snelle reactie. Erg fijn!!!
Hallo,
Ik heb geprobeerd een nieuwe simkaart te bestellen. Ik kan nergens zien of dit gelukt is.
Er is geen €5 van mijn toegevoegd afgeschreven. Mijn oude simkaart heb ik verknipt. Dus zit ik nu zonder mobiel, dus het is wel fijn of het vervangingsproces in gang is gezet.
Met vriendelijke groet,
Rene
Inmiddels heb ik nog eens geprobeerd een nieuwe simkaart te bestellen.
Dit wordt door het systeem geweigerd omdat er al een bestelling loopt!
Dit is precies wat ik weten wilde....
Reputatie 7
Badge +9
Het klopt dat je geen bevestinging krijgt. Als je de simkaart vandaag hebt besteld, vind je hem waarschijnlijk dinsdag in je brievenbus (mits Simyo jouw juiste adres heeft, het komt regelmatig voor dat mensen geen adreswijziging doorgeven).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rene1944, welkom op het Simyo forum!

Ik ga je toch een beetje teleurstellen http://www.sherv.net/cm/emo/sad/sad.gif
Er is namelijk geen bestelling van een vervangende simkaart te zien in je gegevens. Ik weet ook wel waarom; je hebt geen €5 beltegoed. Aangezien een simkaart €5 kost is dat het minimaal benodigde beltegoed.
Waarom je een bericht te zien kreeg dat er al een bestelling liep is me een raadsel.

Ik raad je in elk geval aan om je beltegoed op te waarderen en als nog een vervangende simkaart te bestellen.

A.Ardic; dank je voor je terugkoppeling!
Scotsman; dank je voor het meedenken!

Reageer