.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?


Waarom heb ik mijn nieuwe simkaart nog steeds niet ontvangen. Mijn prepaid bedrag is al 9 mei afgeschreven. Het gaat om een nieuw abonnement met nummerbehoud.
icon

Beste antwoord door P.Wielemaker-Westra 14 May 2016, 21:08

Bekijk originele reactie

12 reacties

Is intussen opgelost. Door te vragen ontdekte ik dat hij op een ander huisnummer was bezogd
Reputatie 7
Badge +10
Hoi P.Wielemaker-Westra,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat jouw simkaart zo lang op zich heeft laten wachten. Gelukkig ben je er achter gekomen dat hij op een ander huisnummer geleverd is.

Heb je het huisnummer ondertussen ook aangepast op Mijn Simyo? Als het huisnummer hier niet goed staat, zullen eventuele toekomstige leveringen ook niet goed gaan. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Is o.k.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi P.Wielemaker-Westra,

Het is je inderdaad gelukt om de adresgegevens aan te passen 🙂! Ik zie dat het nummer inmiddels is overgezet naar de Simyo simkaart. Werkt alles naar wens 🙂?

Groetjes, Tiury
Alles in orde.
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen! Voor verdere vragen zien we je graag weer terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Waarom heb ik mijn nieuwe SIM kaart nog niet ontvangen?
Deze is op 21 September besteld en mijn huidige nummer is per vandaag overgezet naar de SIM kaart die ik nog niet ontvangen heb.
4 dagen geleden heb ik hierover al contact gehad via Whatsapp en er werd aangegeven dat die SIM dezelfde dag nog verstuurd zou worden.
Nu ben ik overigens ook bang dat dit een andere sim is die niet gekoppeld is aan mijn overgezette nummer.
Maar voor nu de belangrijkste vraag: wanneer komt mijn SIM binnen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RichardSim,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat er gisteren een nieuwe simkaart is aangevraagd. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen! Als het goed is moet je hier ook een e-mail van hebben ontvangen. Mocht je de simkaart zaterdag nog niet hebben ontvangen laat je het dan even weten? Dan kan ik onderzoeken waar het mis zou kunnen gaan.

Groetjes,
Amy

Hoi Amy, ik heb de Simkaart inmiddels ontvangen.
Echter, het Simkaartnummer op de SIM zelf komt niet overeen met het SIMkaart nummer vermeld in MijnSimyo webomgeving….. wat nu?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RichardSim,

Fijn dat je de simkaart hebt ontvangen! De reden dat dit niet overeenkomt is omdat je de nieuwe simkaart nog dient te activeren (dit staat ook in de mail vermeld die we hebben gestuurd😊.) Dit doe je via de website versie van Mijn Simyo. Zodra je bent ingelogd krijg je de optie te zien om je vervangende simkaart te activeren! Als de vervangende simkaart is geactiveerd krijg je hier nog een bevestiging van in je e-mail. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Top, het werkt, bedankt Amy

Reputatie 7
Badge +7

@RichardSim Fijn dat alles werkt! Ik wens je een prettig weekend 😊.

Reageer