.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • 27 March 2015
  • 7 reacties
  • 287 Bekeken

Hi!

Ik heb afgelopen dinsdag 24 maart een nano-simkaart aangevraagd en hij zou binnen twee dagen binnen moeten zijn. Dat was dus gisteren. Tot op heden heb ik nog geen simkaart ontvangen.
Wanneer kan ik hem verwachten? Ik vind dat jullie wel moeten waarmaken wat jullie beloven.

Groeten, Bo
icon

Beste antwoord door Ali 30 March 2015, 13:17

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik verwacht ook niet dat de post na dit tijdstip nog komt. Nu kan ik mijn nieuwe telefoon niet gebruiken, ben heel teleurgesteld.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bowijn,

Welkom op het Simyo Forum.

Hopelijk kan ik je met mijn post kennis wat helpen.
Heb je de bestelling na 18:00 uur gedaan wordt hij meestal pas de dag erna verwerkt. In jou geval dus 25 maart. + 2 dagen maakt 27 maart. Je moet hem vandaag/morgen ontvangen.
Zo niet laat het even weten en maak even, als je hem morgen nog niet hebt, een melding bij PostNL.

Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 4
Badge +8
Beste bowijnakker,

Zoals mijn mede forum vriend al schreef, zou je jouw simkaart binnen 3 werkdagen moeten ontvangen.
Dat zou inderdaad vandaag (vrijdag) of morgen (zaterdag) bij jouw binnen moeten zijn, dus de kans is dus groot dat je hem morgen (zaterdag) tussen de post zult vinden.

Alleen heeft het geen enkel zin, om contact op de te nemen met PostNL, aangezien de klantenservice van PostNL daar weinig mee kan doen, en je ook zal doorverwijzen naar Simyo.
Simyo zal dan nagaan, waar het eventueel fout is gegaan, en je als het nodig is weer een nieuwe simkaart toesturen.

Maar wacht eerst morgen even af, en laat het dan even weten via dit forum.
Bedankt voor de hulp! Als hij morgen nog niet binnen is, neem ik contact op met Simyo.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bowijn,

Ok!
Laat je ons weten hoe het afloopt?
Ja, ik zal het laten weten.
Gisteren is mijn simkaart niet bezorgd, en maandag wordt er geen post bezorgd, dus ik zal moeten wachten tot dinsdag. Wederom erg teleurgesteld omdat aanstaande dinsdag een week na de bestelling is.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi bowijnakker,

Welkom op het forum.

Vervelend om te horen dat je aangevraagde simkaart nog niet binnen is.

Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent dat de simkaart niet is bezorgd binnen de afgesproken levertijd. Excuses hiervoor.

Het lijkt erop dat er een vertraging is met het leveren van simkaarten. Ik zou je willen aan raden om de post van morgen (dinsdag 31/03) af te wachten. Ik hoop dat je nog even geduld hebt.

@maikel.twinnie, MichD bedankt voor jullie reacties.

Reageer