.

Beantwoord

Waarom ben ik geblokkeerd om administratieve redenen?

  • 15 May 2017
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Badge
Ik heb de simkaart overgezet naar een nieuwe telefoon. Nu is uitgaand bellen geblokkeerd terwijl ik voldoende saldo heb.
Wat is hieraan te doen?

Groet,
Coby
icon

Beste antwoord door Caspar 15 May 2017, 17:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Coby Kuipers,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat het uitgaand bellen geblokkeerd was terwijl je wel genoeg beltegoed had. Had je je toestel al uit en aan gezet? Meestal lost dit het probleem op.

Verder zie ik dat je naar onze klantenservice hebt gebeld vanochtend. Een collega heeft jouw simkaart gereset zag ik. Is het probleem daardoor opgelost?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,

Het probleem is opgelost. Ik kan weer bellen.

Bedankt,
Coby
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Coby,

Wat fijn dat je weer gebruik kunt maken van je simkaart. Zoals dit hoort natuurlijk 🙂 Fijn dat je dit nog even hebt doorgegeven aan ons. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten? We staan voor je klaar!

Groetjes,
Angela

Reageer