Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactieVervangende simkaart deblokkeren
ik heb een nieuwe sim kaart oude heb ik geblokkeerd na diefstal. maar ik kan niet bellen en gebeld worden. wat moet ik nu doen?
Heb je de simkaart al geactiveerd http://www.simyo.nl/activeren
Daarna even je toestel helemaal uit en weer aan.
Werkt dit niet dan morgen even de klantenservice bellen op 0800-0232300
Suc6
Daarna even je toestel helemaal uit en weer aan.
Werkt dit niet dan morgen even de klantenservice bellen op 0800-0232300
Suc6
Simkaart (nieuwe) moet gedeblokkeerd worden. Dat kan een moderator morgen hier voor je doen. Of bel morgen even naar de klantenservice. Zij zullen je om wat gegevens vragen.
Ah joh, maakt het uit...hin und wieder...Carla kan vandaag toch niet meer bellen, laat staan gebeld worden op heur mobiel. :rolleyes:
Hoi Carla Ijtsma,
Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met telefonische klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.
@ Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.
Hallo,
Mijn oude simkaart heb ik vorige week geblokkeerd na diefstal van mijn vorige telefoon. Inmiddels heb ik een nieuwe mobiel en een vervangende simkaart al in huis. Alleen moet de simkaart nog gedeblokkeerd worden. Zouden jullie deze willen deblokkeren?
Jeffrey
Mijn oude simkaart heb ik vorige week geblokkeerd na diefstal van mijn vorige telefoon. Inmiddels heb ik een nieuwe mobiel en een vervangende simkaart al in huis. Alleen moet de simkaart nog gedeblokkeerd worden. Zouden jullie deze willen deblokkeren?
Jeffrey
Mijn oude simkaart heb ik vorige week geblokkeerd na diefstal van mijn vorige telefoon. Inmiddels heb ik een nieuwe mobiel en een vervangende simkaart al in huis. Alleen moet de simkaart nog gedeblokkeerd worden. Zouden jullie deze willen deblokkeren?
Jeffrey
Hoi Jeffworx3,
Voor het weghalen van een blokkade wegens diefstal/verlies, kun je het beste even bellen, dat gaat een stuk sneller.
Ik heb hem nu voor je verwijderd, dus als je je toestel even uit en weer aanzet, kun je weer bellen :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.