.

Beantwoord

Vervangende simkaart deblokkeren

  • 22 May 2013
  • 9 reacties
  • 319 Bekeken

Badge
ik heb een nieuwe sim kaart oude heb ik geblokkeerd na diefstal. maar ik kan niet bellen en gebeld worden. wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 23 May 2013, 12:27

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Heb je de simkaart al geactiveerd http://www.simyo.nl/activeren
Daarna even je toestel helemaal uit en weer aan.

Werkt dit niet dan morgen even de klantenservice bellen op 0800-0232300

Suc6
Reputatie 7
Badge +9
Simkaart (nieuwe) moet gedeblokkeerd worden. Dat kan een moderator morgen hier voor je doen. Of bel morgen even naar de klantenservice. Zij zullen je om wat gegevens vragen. 
Reputatie 3
Badge +9
Oh excuses voor mijn verkeerde info.
Reputatie 5
Badge +2
Ah joh, maakt het uit...hin und wieder...Carla kan vandaag toch niet meer bellen, laat staan gebeld worden op heur mobiel. :rolleyes:
Reputatie 3
Badge +9
Straks ben ik mijn titel kwijt haha 😃
Badge +6
ik heb een nieuwe sim kaart oude heb ik geblokkeerd na diefstal. maar ik kan niet bellen en gebeld worden. wat moet ik nu doen?

Hoi Carla Ijtsma,

Ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met telefonische klantenservice en dat je simkaart is gedeblokkeerd. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.

@ Martijn® & De Leon bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Straks ben ik mijn titel kwijt haha :D

Dat zal niet zo snel gebeuren. :d
Hallo,

Mijn oude simkaart heb ik vorige week geblokkeerd na diefstal van mijn vorige telefoon. Inmiddels heb ik een nieuwe mobiel en een vervangende simkaart al in huis. Alleen moet de simkaart nog gedeblokkeerd worden. Zouden jullie deze willen deblokkeren?

Jeffrey
Badge +8
Hallo,

Mijn oude simkaart heb ik vorige week geblokkeerd na diefstal van mijn vorige telefoon. Inmiddels heb ik een nieuwe mobiel en een vervangende simkaart al in huis. Alleen moet de simkaart nog gedeblokkeerd worden. Zouden jullie deze willen deblokkeren?

Jeffrey


Hoi Jeffworx3,

Voor het weghalen van een blokkade wegens diefstal/verlies, kun je het beste even bellen, dat gaat een stuk sneller.
Ik heb hem nu voor je verwijderd, dus als je je toestel even uit en weer aanzet, kun je weer bellen :)

Groetjes,
Charlene

Reageer