.

Beantwoord

vervangende sim: niet aangemeld bij netwerk

  • 3 August 2013
  • 10 reacties
  • 1293 Bekeken

Hallo , een nieuwe simkaart aangevraggd en gekregen. Kan echter nog niet bellen krijg de melding"niet aangemeld bij netwerk".
Ik las in dit forum dat er wat gereset moet worden. Wie kan dat doen?
Ik heb overigens de sim al een keerd opnieuw in het toestel gezet maar dat veranderd niets aan het probleem.
icon

Beste antwoord door Charlene 5 August 2013, 14:35

Bekijk originele reactie

10 reacties

Badge +1
Als er iets gereset moet worden wacht dan tot maandag kan een moderator dit doen,
controleer eens of je toestel wel simlock vrij is, en probeer je sim eens in een ander toestel
Badge +8
Hallo , een nieuwe simkaart aangevraggd en gekregen. Kan echter nog niet bellen krijg de melding"niet aangemeld bij netwerk".
Ik las in dit forum dat er wat gereset moet worden. Wie kan dat doen?
Ik heb overigens de sim al een keerd opnieuw in het toestel gezet maar dat veranderd niets aan het probleem.
Als er iets gereset moet worden wacht dan tot maandag kan een moderator dit doen,
controleer eens of je toestel wel simlock vrij is, en probeer je sim eens in een ander toestel


Hoi zwerfje,

Welkom op het forum :)

Dat klinkt niet zo fijn. Ik zie dat je je simkaart netjes geactiveerd hebt op 3 augustus. Er stond geen blokkade op je oude simkaart, dus die hoeven we niet meer te verwijderen. Heb je je toestel daarna nog even helemaal uit gehad, en daarna weer aan? Dan kan je simkaart zich aanmelden op het netwerk. De suggesties van erickiel zijn ook goede tips. Ik hoor graag van je wat daar uit is gekomen.

Groetjes,
Charlene
Hallo Charlene
Ik heb mijn Sim verwijderd en opnieuw geinstalleerd dat helpt niet. Mijn toestel is een Samsung S4, de vorige Sim had ik zelf op maat proberen te knippen daar heeft ie het heel even goed opgedaan,daarna niet meer. Dus toen een nieuwe sim aangevraagd die het nog niet werkend heeft gedaan.
bedankt voor je reactie






   
Vandaag melding " geen service " 2x gebeld netwerk gereset ook geen oplossing, zou weer gebeld worden maar is niet meer gebeurd ... Kan tot nu toe nog steeds niet bellen..erg vervelend
Het is gelukt, sim weer verwijderd en opnieuw erin gezet. Nukreeg ik de vraag naar pin....en hij doet het.
Weet niet wie ik moet bedanken,maar ben er blij mee
Badge +8
Hallo Charlene
Ik heb mijn Sim verwijderd en opnieuw geinstalleerd dat helpt niet. Mijn toestel is een Samsung S4, de vorige Sim had ik zelf op maat proberen te knippen daar heeft ie het heel even goed opgedaan,daarna niet meer. Dus toen een nieuwe sim aangevraagd die het nog niet werkend heeft gedaan.
bedankt voor je reactie


Het is gelukt, sim weer verwijderd en opnieuw erin gezet. Nukreeg ik de vraag naar pin....en hij doet het.
Weet niet wie ik moet bedanken,maar ben er blij mee


Hoi zwerfje,

Ik ook, :)
Fijn dat je het nog even laat weten.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Vandaag melding " geen service " 2x gebeld netwerk gereset ook geen oplossing, zou weer gebeld worden maar is niet meer gebeurd ... Kan tot nu toe nog steeds niet bellen..erg vervelend

Hoi Bertone,

Welkom op het forum :)
Inmiddels heeft mijn collega je telefonisch te pakken kunnen krijgen, en is het jullie duidelijk wat er aan de hand is, heb ik begrepen. Jammer dat je ons hebt verlaten 😞 Ik hoop je nog eens terug te zien als Simyo-klant.

Groetjes,
Charlene
Ook bij mij werkt de vervangende simkaart (micro) niet na plaatsing in een Samsung S 6.
Na reset verschijnt even Simyo als netwerk, maar direct daarna 'alleen noodoproepen"
Simkaart eruit en er weer in werkt ook niet.
De batterij kan je bij een S 6 niet loshalen.
Opgelost!
simkaart in andere telefoon gestopt, nummer gebeld, daarna in de S 6 gestopt en nu werkt hij.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi lockie, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat onhandig dat je vervangende simkaart het niet meteen deed. Ik denk dat het in dit geval voldoende was geweest om je telefoon opnieuw op te starten. De S6 heeft zich niet automatisch geregistreerd op het netwerk na het plaatsen van de simkaart. Dan krijg je uiteraard meteen deze foutmelding 🙂.

Toch erg mooi dat je het zelf hebt opgelost!

Groetjes, Tiury

Reageer