-
-
Startend Simyaan
-
5 reacties
Speciaal voor mijn nieuwe GSMinstallatie op advies een Simyo prepaid kaart gekozen. Het systeem hier in NL kan maar naar één mobiel nummer een SMS opdracht bevestiging sturen: dat is mijn NL handy (ook in het KPN netwerk). Nu een dag later na installatie en onderweg naar 21 bevestigingens berichten via de Simyo sim had ontvangen was inmiddels mijn 7,50 Euro beltegoed al weg en heb ik al 10 Euro moeten bijbetalen om verder te kunnen ook dat is deels opgebruikt. Reden? Na het controleren van mijn SMS gebruik heb ik 23 x SMS kosten genaakt naar mijn handy, volkomen terecht maar op hetzelfde moment ook 102 x SMS naar het nummer waar iedereen al veel ongevraagde problemen en kosten mee heeft zo blijkt op dit forum: 06 53131313.
Snel oplossen & compenseren graag anders gaat het simkaartje in de prullenbak en haal ik snel een ander kaartje bij een andere leverancier.
ps. Hoop niet dat het zo moet gaan