.

Beantwoord

Verkeerde sim aangevraagd

  • 25 March 2014
  • 8 reacties
  • 316 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Hallo,

Vandaag zou mijn Simyo abonnement actief worden en zou ik mijn per post ontvangen simkaart in het telefoontoestel geplaatst kunnen worden.
Toen ik dit vandaag wilde doen, kwam ik tot de ontdekking dat de simkaart (die ik bij jullie heb aangevraagd), te klein is. Wellicht heb ik per ongeluk nano-simkaart aangeklikt bij het afsluiten mijn abonnement, terwijl mijn toestel een micro-simkaart vereist.

Kunnen jullie mij deze micro-simkaart alsnog opsturen?
icon

Beste antwoord door Charlene 26 March 2014, 10:56

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +8
Hoi Svenn,

Ik zie inderdaad dat je een nanosim hebt aangevraagd bij je bestelling. Je kunt op Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen. dan kun je kiezen voor het formaat dat je nodig hebt. Dat staat onder Mijn instellingen & simkaart. Die heb je binnen 2 werkdagen in huis. Dan kun je je abonnement gaan gebruiken :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Oke, bedankt voor de terugkoppeling.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Svenn,

Graag gedaan hoor 🙂 Je ontvangt als het goed is vandaag je vervangende simkaart. Zou je willen laten weten of het allemaal goed werkt?
Badge
In het toestel geplaatst en geactiveerd via MijnSimyo.
Duurt het dan nog enige tijd voordat deze werkt (gezien deze nog niet lijkt te werken en ik alleen noodoproepen kan doen)?
Badge
Werkt nu 🙂 bedankt
Badge
Echter moet ik wel iedere keer bij uit- en inschakelen van telefoon de simkaart-code opnieuw invoeren. Daarna nog eens mijn eigen pincode. Hoort dat zo??
Reputatie 7
Badge +9
Dat hoort zo als dat zo is ingesteld op je telefoon. Maar dat kun je wel uitzetten, ergens onder de Instellingen. 
Badge +8
Dat hoort zo als dat zo is ingesteld op je telefoon. Maar dat kun je wel uitzetten, ergens onder de Instellingen. 

Hoi Svenn,

Ja, dat is een toestel instelling. Vaak heet dit sim pincode of simpin, onder de instellingen. Welk toestel gebruik je?

Groetjes,
Charlene

Reageer