.

Beantwoord

verkeerde pincode?

  • 30 August 2021
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Mijn Xiaomi blijft maar aangeven dat ik de verkeerde pincode invoerd. Ik heb met mijn Pukcode geprobeerd in te loggenmiddels noodoproepen **pukcode**pincode# dat lukt ook niet. Nu krijg ik een waarschuwing dat ik nog 8 pogingen hebt en dat daarna alles geweist wordt.

icon

Beste antwoord door RicoK 30 August 2021, 08:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@Francina66 We hebben het hier wel over de Sim pincode? De PUK-code moet je gebruiken indien je, ik meen, 3x een foutieve Sim pincode hebt ingevoerd. Je hebt ook 3x tevergeefs je simkaart willen ontgrendelen? Indien dit het geval is, zal de telefoon om de PUK-code vragen. Dit is eigenlijk wel redelijk simpel.

Zou je willen aangeven hoe en wanneer het mis ging?

En heeft het hiervoor wel gewerkt? Heb je misschien je toestel geupdate met een nieuwe Android versie? En kan het zijn dat het toestel wellicht ook vraagt om een ‘toestelpin’?

Hallo RicoK, bedankt voor je reactie. Ik heb een medewerker van Simyo gebeld. Bleek dat ik niet de goede pincode gebruikte. Domme fout van mij:flushed: .Vriendelijke groet.

Reputatie 7

@Francina66 :joy: Ja, dat kan gebeuren. Fijn dat het is opgelost en ook fijn dat je hier even een terugkoppeling geeft. :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +6

Hi Francina66, 

 

Fijn dat het is gelukt met hulp van onze collega! En bedankt voor de terugkoppeling! :grin:

 

Bedankt voor het meedenken RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer