Skip to main content
Vraag

Van Galaxy S20fe naar Google Pixel 10 pro / Op zoek naar handleiding om van simkaart naar esim te gaan

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 11 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Op Galaxy S20fe krijg ik bericht dat ik geen esim kan maken

En bij installeren Google Pixel 10 pro moet ik een qr code laten zien van mijn esim.

Kortom, hoe krijg ik nu mijn Simkaart gegevens op de nieuwe Google-mobiel?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 1, 2025

Op Galaxy S20fe krijg ik bericht dat ik geen esim kan maken

En bij installeren Google Pixel 10 pro moet ik een qr code laten zien van mijn esim.

De “mijn Simyo” app installeren op die Google Pixel 10 Pro. Daarop inloggen en daar een overstap naar eSim starten. Op de oude simkaart (in oude toestel) krijg je dan een SMS met een code. Na het invullen van die code in de app op jouw Google Pixel 10 Pro, zal de “Mijn Simyo”-app de eSim installeren. Dit gaat bij Simyo niet via een QR-code.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • December 1, 2025

Hoi ​@Michiel55

Welkom op het Simyo forum en bedankt voor het aanmaken van dit topic. 

Je eSIM kan je downloaden op je nieuwe telefoon met behulp van onze Mijn Simyo app. Heb je dit ook al geprobeerd? 

Groetjes, 

Tessanne 

Friesian
  • Forum Expert
  • December 1, 2025

Hoi ​@Michiel55 - Michiel. 

Als aanvulling op de anderen. 

Ik zou denken aan de contactgegevens op de simkaart voortaan opslaan in de cloud, in Gmail op je telefoon. Dus ff aanpassen kan een plan van aanpak zijn. En dan overzetten. 

(Andere) gegevens kun je bijvoorbeeld met Copy my data overzetten naar je nieuwe telefoon of met Samsung Switch.