.

Beantwoord

Tweede telefoonnummer op dual-sim telefoon, kan dit?

  • 16 November 2014
  • 6 reacties
  • 1269 Bekeken

Heb Symio abonnement met internetbundel op mijn toestel en wil een tweede telefoonnummer op datzelfde toestel, maar dan prepay. Het tweede nummer zal dan bekend worden bij zeer klein aantal mensen. Kan ik gewoon tweede sim-kaart kopen, bijvoorbeeld voor €5,- met €7,50 beltegoed? Ik wil af en toe alleen bereikbaar zijn voor noodgevallen, vandaar tweede sim.
icon

Beste antwoord door Ruud 17 November 2014, 12:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +1
ik heb twee prepaid sim kaarten in mijn telefoon. werkt prima. Eén standaard sim een één micro sim.
Vriendelijke groet
Frans
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Jothma,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'Simkaart', dan kan iedereen het bericht makkelijk terug vinden.

Zoals frans steffin al aangeeft maakt het voor een dualsim telefoon niet uit of het een combinatie is van een prepaidsimkaart en een abonnementsimkaart. Een dualsim telefoon moet zelfs simkaarten uit verschillende landen naast elkaar kunnen gebruiken.

Let er wel op dat je goed schakelt tussen beide simkaarten. Niet dat je enorm gaat internetten op je prepaid kaart, terwijl je dacht dat je bezig was op je simkaart van je abonnement.

Ik ben benieuwd of het allemaal werkt bij jou Jothma, kun je me dat even laten weten?

@frans steffin dank voor het meedenken.
Ik heb hier al ervaring mee met een werk- sim. Die is er nu af. Gegevensverbinding was alleen voor prive- sim. Maar nu wil ik dus twee Symio sim kaarten, is dat administrstief ook geen probleem? Heeft het bij aanvraag speciale vermelding nodig?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Jothma,

Dit is administratief ook geen probleem 😮 Je kunt via onze website een nieuwe Prepaid aansluiting bestellen. Bij je bestelling voer je je eigen gegevens in zoals je naam, je adres en de hoeveelheid beltegoed die je wilt. Ook kun je bij je bestelling aangeven dat je geen nummerbehoud wilt. Verder hoe je geen speciale melding aan te geven bij je bestelling. Via de e-mail ontvang je dan een nieuw nummer van ons. Je krijgt je Prepaid simkaart binnen drie werkdagen. Zoals Ruud aangeeft, let wel even op welke simkaart je gebruikt voor internetten en bellen 😉

Is je vraag hiermee volledig beantwoord?
Ja hoor, vriendelijk dank
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jothma,

Graag gedaan 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag een keer terug op het Simyo forum!

Reageer