.

Beantwoord

Twee simkaarten besteld. Een werkt, de ander niet?

  • 4 September 2014
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

Hallo,

Ik krijg bij een van mijn nieuwe sim kaarten dat de pin van het netwerk gevraagd wordt.
Geen idee wat ik daar mee moet.

Kan iemand mij helpen?
grt
Angelique
icon

Beste antwoord door Dries 5 September 2014, 15:59

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi AngeliqueT,

Welkom op het forum! Ik heb je topic naar het Simkaart subforum geplaatst, zo is je vraag makkelijker te vinden voor andere bezoekers :)

Het klinkt als een een simlock 😞 Heb je geprobeerd om de simkaarten om te ruilen? Waarschijnlijk krijg je met de 'werkende' simkaart dezelfde melding in de telefoon die 'niet werkt'. Als dat zo is, weet je zeker dat het om een simlock gaat.

Om die te verwijderen moet je naar de provider gaan waar je de mobiel hebt gekocht. Zij kunnen je een code geven waarmee je de telefoon simlockvrij kunt maken. Daarna kun je de simkaart van Simyo gebruiken.

Zou je dit willen testen en laten weten of het inderdaad om een simlock gaat?

Reageer