.

Beantwoord

Telefoon verloren. Hoe vraag ik een nieuwe simkaart aan?

  • 14 December 2016
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Badge
ik ben mijn prepaid telfoon verloren en ik heb het nummer geprobeerd te bellen, maar krijg melding da telefoon uitstaat. Is het mogelijk een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer te krijgen voor een nieuwe telefoon?
icon

Beste antwoord door Asma 15 December 2016, 12:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Jazeker, zie https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart
Reputatie 6
Badge +7
Hoi deejay_g,

Welkom op het Forum!

Wat enorm balen dat jij je telefoon bent verloren. ik snap heel goed dat dit niet leuk is om mee te maken! :(

Maak je vooral geen zorgen, je kunt zoals Scotsman aangaf inderdaad een vervangende simkaart aanvragen. Dit kan door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het tabblad Instellingen > Simkaart vind je de optie 'Vraag een vervangende simkaart aan'. Controleer je voordat je de aanvraag verzendt wel je adresgegevens? Anders wordt de simkaart verstuurd naar je oude adresgegevens, dat schiet niet op. 😃

Voor de nieuwe simkaart wordt € 5,00 in rekening gebracht van je beltegoed. In het geval van Sim Only klanten wordt dit bedrag in rekening gebracht van de eerstvolgende factuur. Je ontvangt de vervangende simkaart binnen drie werkdagen na je aanvraag. Nadat je de simkaart hebt ontvangen, kun je de meegestuurde instructies opvolgen om je simkaart te activeren.

Als je hier extra ondersteuning nodig hebt bij het activeren van je simkaart, dan kun je ons dit gerust laten weten. Andere vragen zijn natuurlijk ook welkom. ;)

Scotsman, thanks!

Groetjes,
Asma
Badge
Asma en Scotsman hartelijk dank voor jullie antwoorden, super:D
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Deejay_g,

Heel graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer