.

Beantwoord

telefoon gestolen, maar ik wil wel het nummer behouden. kan dit?

  • 2 November 2014
  • 4 reacties
  • 2899 Bekeken

Badge +1
hallo,
mijn telefoon is een paar dagen geleden gestolen en nu heb ik mijn simyo laten blokeren.
vandaag heb ik een mobiel 2e hands gekocht. nu wil ik dus een nieuwe simkaar maar wel met mijn oude nummer. is dit mogelijk?
moet ik dan een nieuwe simkaart bestellen? en hoe lang duurt dit?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Charlene 4 November 2014, 14:53

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een vervangende simkaart bestel je via Mijn Simyo. Let even op dat je aangeeft welke soort simkaart je wil, hoewel je tegenwoordig geloof ik een 3-in-1 simkaart ontvangt. Vandaag besteld, dan heb je hem dinsdag of woensdag in huis.
Reputatie 7
Badge +9
Als aanvulling op Scotsman: Een vervangende simkaart vervangt de gestolen simkaart. Daardoor heb je met die simkaart gewoon hetzelfde nummer. Een vervangende simkaart kost 5 euro.
Badge +8
Hoi valerieP,

Scotsman en Groentjuh hebben jouw vraag al beantwoord, zie ik. Wat zij aangeven klopt helemaal. Als je een vervangende simkaart bestelt op Mijn Simyo, kost die je € 5 en heb je hem binnen 2 werkdagen in huis. Die vervangende simkaart is een soort kopietje van de simkaart die je kwijt bent, dus die heeft hetzelfde nummer en dezelfde instellingen.

Je hebt hem al besteld, zie ik, en hij is gisteren op de bus gegaan. Dus als het goed is, heb je hem vandaag in huis :)

Laat je even weten als je hem hebt?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Een vervangende simkaart bestel je via Mijn Simyo. Let even op dat je aangeeft welke soort simkaart je wil, hoewel je tegenwoordig geloof ik een 3-in-1 simkaart ontvangt. Vandaag besteld, dan heb je hem dinsdag of woensdag in huis.
Als aanvulling op Scotsman: Een vervangende simkaart vervangt de gestolen simkaart. Daardoor heb je met die simkaart gewoon hetzelfde nummer. Een vervangende simkaart kost 5 euro.


Hier heb ik dus niets aan toe te voegen 🙂

Reageer