.

Beantwoord

Telefonisch overlast op nieuw nummer. Wat nu?

  • 24 November 2016
  • 14 reacties
  • 255 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon nummer ontvangen maar ik word gebeld door mensen die ik niet ken ??
icon

Beste antwoord door Asma 25 November 2016, 09:55

Bekijk originele reactie

14 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Hamsii,

dit kan gebeuren als vrienden van de vroegere persoon nog denk dat hij dat telefoonnummer heeft.
Dan bellen ze zo denken zij naar hun vriend maar blijkt het iemand anders te zijn namelijk jij.

Dit is erg vervelend en daarom zou ik een nieuw telefoonnummer aanraden.
Dit zal een moderator voor je kunnen regelen. Als hij op dit topic antwoord.
Ja ik weet ook niet tot in hoe kort geleden dat nummer nog werd gebruikt maar omdat je dit zo snel aangeeft denk ik dat de moderators je wel gratis een andere zullen geven.

Groet Paul.
Badge
Nou ik heb pas een nieuwe telefoon nummer gekregen, Ik heb een nieuwe aangevraagd gisteren hier in de forums en heb dit nummer gekregen een uur geleden ofso, Best jammer ???
Badge
Dan krijg ik ook nog een Gebruikte nummer ? Dat is zielig zeg.
Badge
Fijn met dit nummer voor nu, Dankje Paul.
Hoi,

Kan ook zijn dat het nummer wat je hebt gekregen per ongeluk te vroeg is vrijgegeven en aan jou is verstrekt. Wellicht dat Simyo je een ander nummer kan aanbieden.

Het komt vaker voor dat nummers hergebruikt worden maar daar hoort wel een aanzienlijke tijd tussen te zitten om te voorkomen waar jij nu last van hebt. Dat is niet zielig dat is gebruikelijk omdat er gewoonweg te weinig nummers zijn.
Normaal gesproken zit er een half jaar tijd in dat een nummer weer een nieuwe eigenaar krijgt, ook via WA kan gebeuren wat jij meemaakt. 06 is idd beperkt . Om die reden wordt 097 vaker gebruikt voor mobiel data.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hamsii61,

O jee! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. :(

Telefoonnummers worden meerdere malen uitgegeven, omdat hier een beperkt aantal van zijn. Als een telefoonnummer is te komen vervallen, dan wordt'ie na een half jaar weer uitgegeven.

Omdat je nu wordt gebeld door mensen die je niet kent, heb ik een nieuw nummer aan je toegewezen. Ik heb je een sms gestuurd met je nieuwe telefoonnummer.

Kun je mij laten weten of het nu goed gaat?

@ PaulH, Raytje en Friesian bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Ik dacht dat ik zei dat het oke was ? 😃
Badge
Ik heb ook geen sms ontvanger maar dit telefoon nummer is fijn en ik wil het graag gebruiken, Dankjewel Asma.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hamsii61,

Wat onhandig dat je dit sms'je niet hebt ontvangen. Gelukkig ben je wel blij met dit nummer 😃 Ik zal Asma nog even persoonlijk bedanken.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean
Badge
Ik gebruik alweer een ander nummer die ik toch heb gekregen via een sms maar een tijdje later.
Badge +7
Hoi Hamsii,

Dat kan natuurlijk ook! Het belangrijkste is dat je niet meer gebeld wordt door mensen die je niet kent. Zijn je problemen opgelost met dit nummer?

Groetjes,
Samantha
Badge
Ik gebruik op het moment een nieuwe telefoonnummer die ik via sms heb gekregen van Asma, Ik heb de oude nummer niet meer.
Badge +7
Hoi Hamsii61,

Dat is helemaal goed! Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer