.

Beantwoord

Slecht verstaanbaar. Wat kan ik hieraan doen?


Badge
Goedendag,

Een paar weken terug hebben jullie mijn simkaart gereset omdat de persoon aan de andere kant van de lijn mij meestal heel slecht verstaat. Ze zeggen dat ik heel ver weg klink.

Wat is uw oplossing daar voor?

Mvg,

David
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 11:00

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge
Het resetten heeft niet gewerkt dus.
Kan ook aan de telefoon liggen..
Simkaart in een ander toestel plaatsen en andersom en dan nogmaals proberen.

Wis trouwens even je telefoonnummer.. omwille van privacy is dat niet toegestaan en Simyo kan zien wie je bent aan je inlog.
Badge
DavidDries

Ik heb het zelfde probleem ik kan zelfs ook niet bellen of gebeld worden ook is mijn simkaart gereserveerd maar sinds afgelopen weekend begint het op nieuw.

Ik kijk wat simyo hier aan kan doen want anders ga ik naar hema prepaid want mijn partner heeft deze provider en nooit problemen mee gehad en wij hebben allebei het zelfde toestel dus kan het hier niet aan liggen lijkt mijn
Badge
Bedoelde gereset
Reputatie 6
Badge +10
Hoi DavidDries,

Wat jammer dat de reset van mijn collega Sean in februari niet heeft geholpen! Tijd dat we verder uitzoeken waarom jij soms slecht te verstaan bent.

In dit geval wil ik je vragen om antwoord te geven op de volgende vragen:

- Ben je ook slecht verstaanbaar als je de simkaart in een andere telefoon test?
- Bij hoeveel gesprekken heb je dit?
- Is de kwaliteit van het gesprek slecht op dezelfde plek?
- Heb je een gesprek waarbij de verstaanbaarheid slecht is, op welke netwerk is je telefoon dan aangemeld?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, Tiury

@Samsung77, omdat jij hetzelfde aangeeft en we ook jouw simkaart al hebben gereset, wil ik je ook vragen om de bovenstaande vragen te beantwoorden 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de tip Raytje!
DavidDries

Ik heb het zelfde probleem ik kan zelfs ook niet bellen of gebeld worden ook is mijn simkaart gereserveerd maar sinds afgelopen weekend begint het op nieuw.

Ik kijk wat simyo hier aan kan doen want anders ga ik naar hema prepaid want mijn partner heeft deze provider en nooit problemen mee gehad en wij hebben allebei het zelfde toestel dus kan het hier niet aan liggen lijkt mijn


Dat het niet aan je toestel hoeft te liggen omdat je partner dezelfde heeft hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Als er in het toestel een verstoringen / defect zit dan kan het dus zijn dat het aan het toestel ligt. Omdat uit te sluiten kunnen jullie eens elkaar simkaart wisselen. Lees namelijk niet dat jullie dat al hebben geprobeerd.. 🙂
We waren tegelijk aan het typen Tiury 😃
Reputatie 6
Badge +10
Kijk, dat noem ik nog eens timing 😉! Bedankt voor je aanvullende en heldere extra uitleg Raytje!
Badge
Ik ben wel goed te verstaan kan alleen vaak niet bellen of gebeld worden. Gaat wel over maar hoor dan niets.
En als ik bel gaat mijn toestel wel over maar dan wordt de verbinding verbroken. Zie ook vaak dat de simyo icoontje zeg maar op mijn beeldscherm is verdwenen ook raar.
Badge
Nog geen oplossing ben nu afhankelijk met of ik wel gebeld kan worden.
Je zou ook kunnen bellen met 1200, de reactietijd van Simyo op het forum ligt op max. 24u
Badge
Heb al gebeld daar hoorde ik dat de wacht tijd langer duurt dan normaal.
Maar ik ben weg bij simyo heb net prepaid simkaart gehaald van de hema.
Voor mijn is dat voordelig ook aangezien ik vaak korter dan 1 minuut bel.
Bedankt voor het meedenken
Badge
Trouwens hema simkaart werkt prima hoef nu niet elkeer mijn toestel uit en weer aan te zetten om weer op het netwerk te zitten zo dat ik weer kan bellen en gebeld worden.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Samsung77,

Goed om te horen dat je een alternatief hebt gevonden en dat deze simkaart van de Hema naar behoren werkt.

Groetjes, Tiury

Reageer