Ik ben vanaf T-Mobile overgestapt naar Simyo, tot zover is alles goed gegaan.
Behalve dat mijn simkaart niet werkt in mijn Samsung Galaxy S 4...
Ik heb de simkaart in verschillende mobieltjes van mijn vrienden geprobeerd waarin hij gewoon werkt.
Ik weet dat mijn telefoon geen Sim Lock heeft want hier heb ik bij de aankoop van mijn telefoon op gelet.
Mijn ouwe T-Mobile simkaart werkt prima, maar vanwege het feit dat deze al vanochtend gedeactiveerd is kan ik ook met deze simkaart niet meer bellen.
Verder is mij opgevallen dat mijn Simyo Simkaart het 2 - 5 keer heeft gedaan, waarbij ik niet verder kwam dan de pincode, die op mijn S4 als fout werd aangegeven terwijl deze op de telefoon van vrienden altijd gewoon als juist gezien werd.
Ik heb ook al op de telefoon van 1 van mijn vrienden de pincode uit weten te zetten, maar dit heeft het probleem ook niet opgelost.
Verder wil ik jullie er nog even op attent maken dat ik door jullie een telefoontje over een de uitslag van mijn sollicitatie ben misgelopen. Ik weet niet of dit een nieuwe vorm van telefoondiscriminatie is, maar graag zie ik dat jullie mij een werkende oplossing aanbieden met spoed!
Groeten,
Een zeer ontevreden klant
Beste antwoord door MichD
Bekijk originele reactie