.

Beantwoord

Simkaart ontgrendelen met pukcode lukt niet. Hoe komt dit?

  • 10 May 2016
  • 8 reacties
  • 1260 Bekeken

Bij het ingeven van mijn pukcode wordt mij gevraagd een nieuwe pincode in te voeren.waarom? Ik krijg dan steeds als antwoord dat ze niet overeenkomen! Dat kan ook niet. wat doe ik fout? Ik kan mijn telefoon niet meer gebruiken! Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Tiury 11 May 2016, 11:20

Bekijk originele reactie

8 reacties

Geef je daarbij een andere pincode in dan die op mijn simyo - instellingen > simkaart - staat?
Doe dat eens....
Ik heb beide geprobeerd: De pincode van mijn instellingen en een andere pincode.In het laatste geval is de reactie natuurlijk : Pukcode is onjuist want die combinatie klopt natuurlijk niet. Ik zit in Frankrijk en probeer contact met Simyo te krijgen, lukt ook al niet. Ik ben,mede door mijn werk hier, een beetje in paniek. Heb heel hard de telefoon nodig.dank alvast voor deze reactie.
Kun je twitter gebruiken? Indien ja.


Tweet een medewerker

Het Simyo Social team zit elke werkdag van 9:00 tot 20:00 uur voor je klaar, maar schrik niet als ze ook daarbuiten reageren.
Stel je vraag op Twitter
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Goudsmits, welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat je in paniek bent, doordat je telefoon geen nieuwe pincode accepteert. Ik kan me dit overigens erg goed voorstellen!

Toch zie ik dat je gister om 18:53 weer een gesprek hebt weten te voeren met jouw simkaart. Kun je ons vertellen wat er mis ging en of het nu weer naar behoren werkt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je hulp Friesian!
Dank voor jullie hulp! Ik heb weer kunnen telefoneren omdat ik bij de instellingen ontdekte dat mijn toegangscode op slot zat! Daarna klopte zowel de pukcode als de pincode!

Wel kom ik nu tegen dat ik geen mails meer weg kan gooien middels het prullenmand ikoontje.Als ik "wijzig" aantik komen er normaal gesproken drie opties: markeer, prullenmand of verplaats.
Nu komt er alleen "annuleer" dus ik kan niets weggooien. Weet iemand hiervoor een oplossing? Heeft het vorige hiermee te maken? Ik hoor het graag!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Goudsmits,

Bedankt voor je snelle reactie 🙂 Fijn dat je de uitleg hier op het forum hebt geplaatst, waar je eventueel weer iemand anders mee helpt in de toekomst. We helpen je natuurlijk graag met het tweede probleempje, maar dan wil ik wel graag weten wat voor telefoon je hebt. Dit is ook handig voor eventuele hulp van andere slimme forumleden! Kun je dat vertellen?

Groetjes, Tiury
Ik heb en I-phone 4 S
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Goudsmits,

Bedankt voor je vlotte reactie! Sorry dat ik gister niet meer aan het beantwoorden van je vraag ben gekomen.

Ik heb een kleine zoektocht gehad, maar het is me niet duidelijk waarom je geen e-mailtje meer kunt verplaatsen of weggooien. Misschien is het een idee om je e-mail opnieuw in te stellen. In deze toestelhulp leggen we stap voor stap uit hoe je dit doet. Zou je dit eens willen proberen?

Groetjes, Tiury

Reageer