.

Beantwoord

Simkaart na één week stuk, wie kan mij helpen?

  • 16 October 2015
  • 8 reacties
  • 185 Bekeken

Ik heb ook al een e-mail gestuurd maar voor de zekerheid:

Ik heb vorige week mijn Simyo-account geactiveerd en er tot gisteravond met volle tevredenheid gebruik van gemaakt. Ineens gaf mijn gsm (iPhone 5) aan dat er geen simkaart meer in mijn toestel zou zitten. Na herstarten deed 'ie het nog even maar al snel kwam de melding "Geen simkaart" weer terug.

Wat heb ik al geprobeerd:
1. andere simkaart in mijn telefoon --> deze kaart werkt wel.
2. mijn simyokaart in een andere telefoon --> daar werkt de kaart ook niet.

Mijn conclusie zou dan zijn dat de simkaart kapot is. Dit kan natuurlijk gebeuren maar toch niet zo snel?

Ik kan dus de klantenservice via 1233 niet bellen en een ander telefoonnummer kan ik niet vinden. Ik krijg ook geen bevestiging op mijn e-mail (verzonden via de website) dus ik weet niet of het goed komt. Vandaar mijn topic hier.

Wie kan mij helpen? - Alvast dank hiervoor.
icon

Beste antwoord door jmjrensema 16 October 2015, 11:34

Bekijk originele reactie

8 reacties

De klantenservice is 1200. Misschien dat een reset helpt vanuit Simyo, even wachten op een moderator dus. Deze reageren doorgaans binnen 1 werkdag.
Bedankt. Ik wacht wel even af. De service van Simyo is goed hoor ik, dus er zal wel reactie komen.
Inmiddels heeft de klantenservice al gereageerd via de mail. Ik krijg keurig (en gratis) een nieuwe simkaart toegestuurd. Topservice!
Top :D

Bedankt voor je feedback..
Reputatie 4
Badge +10
Hoi jmjrensema, welkom op het Simyo forum!

Ik ben blij om te horen dat je inmiddels al een reactie hebt gekregen. Bedankt voor je terugkoppeling en compliment 😳 Je nieuwe simkaart ontvang je binnen 2 à 3 werkdagen.

Laat je ons weten of deze naar behoren werkt?

@Raytje, dankjewel voor je goede reacties 😃
De kaart is ontvangen en werkt perfect. Bedankt voor de service.
Reputatie 4
Badge +8
Dank voor je terugkoppeling jmjrensema!
Super dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Goed weekend gewenst!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jmjrensema,

Ook namens mij wil ik je bedanken voor het doorgeven 🙂 Dat vinden we natuurlijk altijd goed om te zien! Als je in de toekomst nog een hulp nodig hebt, weet je ons te vinden!

@Koorelle, wederom bedankt voor alle ondersteuning! We waarderen het enorm :)

Groetjes,
Angela

Reageer