.

Beantwoord

Simkaart bestelling annuleren

  • 5 December 2014
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Badge
Hoi Simyo, 

Zojuist heb ik een vervangende simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon omdat ik dacht dat er een nano kaartje in moest. 
Nu kom ik er net achter dat er een tweede kaarthouder bijgeleverd is waar een micro simkaart in past, en die heb ik al. 

Ik heb geprobeerd om mijn bestelling te annuleren, maar ik kan nergens vinden waar ik dit kan doen. 

Kunnen jullie hem voor mij annuleren?

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes, 

Rick 
icon

Beste antwoord door Ali 8 December 2014, 10:31

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi originalrick,


Jammer om te horen dat je na de bestelling achter bent gekomen dat je geen nieuwe simkaart nodig had.

Ik kan de bestelling helaas niet annuleren. De simkaart is vandaag verstuurd.

Je kan de nieuwe simkaart bewaren voor een andere keer, wanneer je hem nodig hebt 🙂

Heb ik je vraag zo beantwoord?
Badge
Besta Ali, 

Je hebt mijn vraag beantwoord, alleen is het niet het antwoord waar ik op gehoopt had. 

En sorry dat ik dit zeg, want jij kunt er niks aan doen, maar dit is behoorlijk kansloos. 

Het is al vervelend genoeg dat, wanneer je per ongeluk een bestelling plaatst, je de bestelling niet gewoon kunt annuleren op de site. 
En dat ik nu vervolgens, ondanks dat ik ruim op tijd mijn probleem aankaart, opgescheept zit met een simkaart waar ik niks aan heb waar ik ook nog eens €5,- voor neer moet leggen. 

Ik zag overigens op het forum dat dit probleem veel vaker voorkomt, dus waarom er nog geen "annuleer bestelling simkaart" knop is toegevoegd aan Simyo is mij een raadsel. 

Graag hoor ik je reactie. 

Met vriendelijke groet, 

Rick 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi originalrick,

Wat vervelend dat je het zo ziet. De reden dat je niet via Mijn Simyo je simkaart bestelling kunt annuleren, is omdat je vervangende simkaart zo snel mogelijk op de post wordt gedaan. Dit doet Simyo om de levertijd van je simkaart te verkorten, zoals je misschien zult begrijpen, er bij de meeste klanten vaak haast bij is geboden.

Normaal gesproken is je simkaart al met enkele uren bij het postbedrijf, om vervolgens naar je huis toe worden verzonden. Zodra deze opdracht de deur uit is, kunnen we dit niet meer annuleren, omdat we een simkaart maar één keer kunnen uitgeven. Dit is ook meteen de reden dat we niet kunnen zeggen: stuur je simkaart maar terug, dan krijg je het bedrag terug.

Begrijp je nu waarom we die knop niet op de website hebben? 🙂

Reageer