.

Beantwoord

sim werkt niet in toestel

  • 4 March 2014
  • 1 reactie
  • 427 Bekeken

nieuw abonnement, echter sim is nooit aangekomen.
Vervolgens gebeld en de vervangende nieuwe simkaart vandaag ontvangen.
Sim geactiveerd. en via mail PUK en PIN code ontvangen
Sim Geplaats in telefoon > PIN code ingevoerd echter geweigerd!
PUK code gebruikt  en nieuwe code aangemaakt> lukt niet ! steeds melding "codefout""
Uit eindelijk meding "SIM geweigerd".
Wat nu???
icon

Beste antwoord door Dries 6 March 2014, 09:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi PeterPeter,

Welkom op het forum van Simyo :)

Dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan 😞 Ik zie dat je gister al wel even contact met ons hebt opgenomen over de telefoon. Ik zie dat je een verkeerde simkaart gebruikte, klopt dat?

Als het goed is kun je dus gebruik maken van je simkaart 🙂 Kan ik je misschien nog met iets anders helpen?

Reageer