.

Beantwoord

Sim kaart activeren lukt niet, kan deze opnieuw geactiveerd worden?

  • 25 April 2015
  • 4 reacties
  • 238 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen die ik had aangevraagd ivm nieuwe mobiel. (nano simkaart).
We hebben alles opgevolgd maar krijgen alleen maar te zien dat de simkaart niet wordt herkend of niet aanwezig.
Omdat de nieuwe simkaart geactiveerd is kan ik met de oude simkaart niets meer.
Kan de simkaart nogmaals opnieuw geactiveerd worden? Of is er een andere oplossing?

alvast dank voor uw tijd.
Met vriendelijke groet,wIL
icon

Beste antwoord door Ernst 28 April 2015, 14:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb ook vandaag een nieuwe simkaart ontvangen, pincode ingevuld na activeren, maar hij geeft geen service aan op mijn mobiel en ik kan dus niet bellen. Wat kan ik doen zodat ik wel service krijg.
Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt.

Mvg,

Kiki
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Wille, welkom op ons forum!

In je gegevens zie ik dat één van mijn collega's vanmorgen jouw aansluiting opnieuw heeft aangemeld op het netwerk. Ze gaat je nog terugbellen, maar kun je hier ook laten weten of het geholpen heeft?


Hoi Kiki100,

In jóuw gegevens zie ik dat je ook al even gebeld hebt vanmorgen. Het activeren is inmiddels gelukt en als je nu je telefoon nog even uit en aanzet, kun je je simkaart gebruiken:$
Badge
Hallo Ernst,

Dank voor je reactie. Ik heb vandaag via mail contact gehad met de servicedesk. Helaas heeft het wederom activeren van de simkaart niet geholpen. Het nummer in de simkaart is hetzelfde nummer als in de begeleidende brief 68870083. De simkaart doet het ook niet in andere telefoons. De melding is ''geen simkaart''.
Alvast dank voor het meedenken
Groet,
Wille.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Wille,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer zojuist gekoppeld aan simkaart met nummer 68870083. Zou je de telefoon uit willen zetten en de simkaart voor 15 minuten verwijderen? Na die 15 minuten moet de nieuwe simkaart het doen 🙂. Laat je ons ook weten of dit zo is?

Groetjes, Tiury

Reageer