.

Beantwoord

Pukcode kwijt, hoe vind ik deze terug?

  • 24 July 2022
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben de pukcode van een van mijn mobieltjes kwijt. Op de site vind ik alleen de code van mijn nieuwe telefoon, maar ik zoek de code van mijn oude telefoon, die ik nu en dan nog gebruik. Kan ik die nog ergens vinden?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 July 2022, 14:44

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Oude simkaarten zijn niet meer actief, dus heb je als het goed is geen bereik op je oude mobiel. Kun je die mobiel niet gebruiken zonder simkaart? Doorgaans werkt dat ook.

Reputatie 2
Badge +2

Oude simkaarten zijn niet meer actief, dus heb je als het goed is geen bereik op je oude mobiel. Kun je die mobiel niet gebruiken zonder simkaart? Doorgaans werkt dat ook.

😁 Klopt, hij doet het weer. Dank voor de hulp.

Om wat voor merk en type telefoon gaat het @Alouette ? 

Reputatie 2
Badge +2

iPhone 6s

 

Zo te zien beschikt deze over 4G. Je zou voor een telefoon die je sporadisch gebruikt net als ik een prepaid simkaart kunnen aanschaffen. Dan kun je nog net wat extra's met deze telefoon tegen geringe kosten met een nieuwe pin en pukcode. 

Specificaties 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Alouette,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh en @Friesian je goed hebben geïnformeerd (dankjewel heren!). Als ik het goed begrijp is je probleem inmiddels verholpen. Mocht dit niet zo zijn dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Seren

Reputatie 2
Badge +2

Zo te zien beschikt deze over 4G. Je zou voor een telefoon die je sporadisch gebruikt net als ik een prepaid simkaart kunnen aanschaffen. Dan kun je nog net wat extra's met deze telefoon tegen geringe kosten met een nieuwe pin en pukcode. 

Specificaties 

Ja, is ook een goed idee, dank voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +6

Vergeet je vrienden deal niet😉

Reageer