.

Beantwoord

Puk-code wordt niet geaccepteerd, hoe los ik dit op?

  • 1 August 2012
  • 23 reacties
  • 4765 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Help!! Mijn simkaart accepteerd mijn puk-code niet!
Ik heb nog maar 4 pogingen.
Wat moet ik doen?!!??
icon

Beste antwoord door Ruud 9 March 2015, 15:31

Bekijk originele reactie

23 reacties

Badge +6
Beste Jacq,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht verstuurd met je pukcode.
Badge
Dank je wel!
Badge +6
Beste Jacq,

Geen dank!
Ik heb zelfde probleem, mij pukcode wordt niet geaccepteerd, blijft zeggen dat ik nog 10 pogingen over heb, na meerdere keren invoeren...
Ik heb zelfde probleem, mij pukcode wordt niet geaccepteerd, blijft zeggen dat ik nog 10 pogingen over heb, na meerdere keren invoeren...


Hoi, heb je inmiddels al een oplossing, ik heb dus precies het zelfde bij het plaatsen 
van mn simkaart in een nieuwe telefoon.
Badge +6
Ik heb zelfde probleem, mij pukcode wordt niet geaccepteerd, blijft zeggen dat ik nog 10 pogingen over heb, na meerdere keren invoeren...

Hoi Carly,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met je 06 nummer, de pukcode die je gebruikt en het simkaartnummer van de Simyo simkaart. Daarnaast zou ik ter controle je huisnummer, postcode en geboortedatum willen ontvangen. Wanneer ik het bericht heb ontvangen kan ik het voor je bekijken.
Badge +6
Hoi, heb je inmiddels al een oplossing, ik heb dus precies het zelfde bij het plaatsen 
van mn simkaart in een nieuwe telefoon.


Hoi Femmie69,

Kan je mij een privé bericht sturen met je 06 nummer, de pukcode die je gebruikt en het simkaartnummer van de Simyo simkaart. Daarnaast zou ik ter controle je huisnummer, postcode en geboortedatum willen ontvangen. Wanneer ik het bericht heb ontvangen kan ik het voor je bekijken.
Helaas krijg ik de telefoon na het uitlenen voor een vakantie (ouders ) retour met het puk code probleem .
In mijn simyo mijn puk code gevonden maar hij blijf het scherm geven nog 10 pogingen over en er gebeurd verder niets  .
graag een oplossing .... grts Erik
Badge +6
Helaas krijg ik de telefoon na het uitlenen voor een vakantie (ouders ) retour met het puk code probleem .
In mijn simyo mijn puk code gevonden maar hij blijf het scherm geven nog 10 pogingen over en er gebeurd verder niets  .
graag een oplossing .... grts Erik


Hoi Racer81,

Welkom op het forum!
Maak je toevallig gebruik van een Samsung? De PUK code die je zit op Mijn Simyo is de juiste PUK code.
Ook ik heb hetzelfde probleem. 3x pincode verkeerd ingetoetst waardoor ik puk-code moest invoeren.
Deze opgezocht op mijn simyo maar telefoon pakt hem niet. Hij blijft ook zeggen dat ik nog 10 pogingen over heb.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi maddelonnetje,

Ik zie dat je weer verbinding hebt kunnen maken met ons netwerk via de simkaart. Wanneer je de pukcode gebruikt, zul je daarna een nieuwe pincode moeten invoeren. Deze pincode moet je daarna nog eens bevestigen.

Kan je even laten weten of het inderdaad weer werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,

Ja gelukkig wel! Waarschijnlijk was ik met de pincode invoeren steeds iets te laat waardoor ik steeds weer opnieuw puk-code in moest voeren. Hierdoor leek het alsof de puk-code niet geaccepteerd werd.  Bedankt voor de reactie!

Groetjes Madelon
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling maddelonnetje.

Goed om te weten dat het werkt :D

Groetjes,

Alex
Badge
Mijn pukcode doet het ook niet meer!! NOG MAAR 4 pogingen heb ik... Nadat mn wachtwoord ook al niet goed was....... Wat is dit met dit SIMYO pfff... ?? 
Wat moet ik doen? Heb ook een iphone 5...GRAAG hulp ... Vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +11
Mijn pukcode doet het ook niet meer!! NOG MAAR 4 pogingen heb ik... Nadat mn wachtwoord ook al niet goed was....... Wat is dit met dit SIMYO pfff... ?? 
Wat moet ik doen? Heb ook een iphone 5...GRAAG hulp ... Vriendelijke groet


Hoi erw,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Daar heb ik hem beantwoord voor je.
Mijn puk-code werkt ook niet. De puk-code wordt gevraagd, ik voer hem in, voer daarna een pincode in en bevestig deze.
Hierna wordt vermeld dat de puk-code ongeldig is (!) en dat er nog 10 pogingen over zijn.

Als ik de procedure opnieuw doorloop krijg ik telkens opnieuw de melding dat er nog 10 pogingen over zijn.

Ben er zeker van dat het de juiste puk-code is, heb alle gegevens bewaard.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frank50, en welkom op het Simyo forum!

De melding dat je nog 10 pogingen over hebt is de enige melding die te zien is, of je nu 2 of 8 pogingen hebt gedaan. Ná die 10 is het wel echt 'einde verhaal' voor je simkaart :(
Je kunt op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn gegevens' zien wat de pin en puk codes zijn voor de simkaart die op dit actief is. Dat simkaartnummer staat er ook bij vermeld.

Werken de codes die je daar ziet niet?
Hoi Frank50, en welkom op het Simyo forum!

De melding dat je nog 10 pogingen over hebt is de enige melding die te zien is, of je nu 2 of 8 pogingen hebt gedaan. Ná die 10 is het wel echt 'einde verhaal' voor je simkaart :(
Je kunt op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn gegevens' zien wat de pin en puk codes zijn voor de simkaart die op dit actief is. Dat simkaartnummer staat er ook bij vermeld.

Werken de codes die je daar ziet niet?


Bedankt voor je reactie, maar dit wist ik allemaal al. De door mij gebruikte puk code is juist en komt overeen met de info op Mijn Simyo. Ik kan de simcard niet gebruiken.
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor je reactie, maar dit wist ik allemaal al. De door mij gebruikte puk code is juist en komt overeen met de info op Mijn Simyo. Ik kan de simcard niet gebruiken.

Hi Frank50,

Het lijkt er dan op dat je te vaak de puk code foutief hebt ingevuld 😞 Het enige dat dan nog rest is een vervangende simkaart bestel;len op Mijn Simyo. Dit kost €5 en deze heb je binnen 2 werkdagen in huis.
Ik heb ook dit zelfde probleem.
Er blijft staan dat ik 10 pogingen heb.
Nadat ik mijn juiste pukcode heb ingevoerd, vraagt hij om mijn nieuwe 'sim-pincode' 
die toets ik dan in en vervolgens vraag hij weer naar mijn Puk-code, dit gaat oneindig door..

Is hier een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Vivian
Reputatie 5
Badge +10
Je bent de eerste die ik met dit probleem hoor.

Zet je toestel eens uit en probeer het hierna opnieuw?

even een stomme vraag.
Is het een vervangende sim-kaart en heb je die wel aangemeld via Mijn Simyo?

even een stomme vraag.

Stomme vragen bestaan niet, als je iets niet weet is het juist slim om te vragen.
Toch? :D:)
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Vivianverdegaal,

Dat is vervelend, maak jij toevallig gebruik van een Samsung? Als jij de stappen in de link volgt is het opgelost:D Gelukt?

Reageer