.

Beantwoord

PUK-code klopt niet.

  • 26 June 2014
  • 4 reacties
  • 500 Bekeken

Hallo,

Ik heb mijn nummerbehoud aangevraagd en een nieuwe simkaart ontvangen van Simyo. Nu kan ik die niet activeren omdat, toen ik hem erin deed, mijn PINcode (die ik zag staan bij 'mijn gegevens' bij Simyo) niet klopte. De Puk-code pakte hij ook al niet..!!! WAT NU

Inge
icon

Beste antwoord door Dries 27 June 2014, 10:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi DitIsInge,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat je er niet uitkomt met je pin- en pukcode. Als je een vervangende simkaart ontvangt, krijg je ook een nieuwe pin- en pukcode. Elke simkaart heeft namelijk eigen codes. Deze codes ontvang je in je e-mail als je de simkaart activeert op Mijn Simyo. Ook vind je de codes op Mijn Simyo onder de tab Mijn Gegevens. Ik ben bang dat je misschien de verkeerde codes gebruikt...

Zou je op Mijn Simyo willen controleren of je pin- en pukcode wel kloppen? Ik hoor graag van je!
Badge
Waarschijnlijk zit u nog op uw oude pagina (Mocht het een nieuw nummer betreffen)
Reputatie 5
Badge +11
Waarschijnlijk zit u nog op uw oude pagina (Mocht het een nieuw nummer betreffen)

Hi alex32, het ging om een vervangende simkaart en het antwoord van Dries heeft denk ik geholpen. DitIsInge maakt alweer volop gebruik van haar nieuwe simkaart toch, DitIsInge?
Badge
Nou dat is mooi 😃 Toppie!!!

Reageer