.

Beantwoord

Overstap Prepaid naar Sim Only, simkaart geblokkeerd hoort dit?

  • 16 October 2014
  • 7 reacties
  • 272 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik ben net overgestapt van prepaid naar Simonly. Sinds ik ben overgestapt (volgens mij maandag), kan ik niet meer bellen en sms-en, Mijn simkaart is geblokkeerd. Nu vertelde mijn huisgenootje dat ik moet wachten op een bezorger met een nieuwe simkaart. Maar ik ben de afgelopen dagen niet thuisgeweest, dus misschien is 'ie al langsgeweest. Morgen en overmorgen ben ik wel thuis.. 

Maar goed, kan iemand me vertellen hoe lang zoiets duurt, en hoe dat in zijn werk gaat? En of de situatie die ik hierboven beschrijf (blokkade van de simkaart na een overstap) überhaupt normaal is? 

Alvast bedankt,
Lianne
icon

Beste antwoord door Naomi 17 October 2014, 12:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Lianne Obbink, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)

Goed dat je contact met ons opneemt! Als je gebruikmaakt van de overstapbutton, dan ontvang je geen nieuwe simkaart. Ik heb even in je gegevens gekeken. Op 5 oktober had je geen beltegoed meer. Je simkaart is toen eenzijdig geblokkeerd. Doordat je beltegoed niet meer is gewaardeerd bleef deze eenzijdige blokkade staan. Een eenzijdige blokkade houdt in dat je wel gebeld kan worden, maar niet zelf kan bellen. Ook na je overstap op 13 oktober is dit gebleven. Dit hoort natuurlijk niet. Ik heb het meteen voor je goed gezet. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk :o

Laat je weten of alles weer werkt?
Ja, alles werkt! Super, dankjewel Naomi! :) 
Dag Naomi,

Ik ben net als Lianne overgestapt van prepaid naar simonly en ervaar hetzelfde probleem.
Wilt u het ook even voor mij in orde brengen?

Hartelijk dank,
Reza Ramuz
Badge +6
Ja, alles werkt! Super, dankjewel Naomi! :) 

Fijn om te horen, graag gedaan, Lianne Obbink :)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum!
Badge +6
Dag Naomi,

Ik ben net als Lianne overgestapt van prepaid naar simonly en ervaar hetzelfde probleem.
Wilt u het ook even voor mij in orde brengen?

Hartelijk dank,
Reza Ramuz


Hoi R Ramuz,

Ik zie dat je hierover gisteren ook per mail contact met ons hebt gehad en je inmiddels volledig gebruik kan maken van je aansluiting, klopt dat? 🙂
Dag Naomi,

Ik ben net als Lianne overgestapt van prepaid naar simonly en ervaar hetzelfde probleem.
Wilt u het ook even voor mij in orde brengen?

Hartelijk dank,
Reza Ramuz


Hoi R Ramuz,

Ik zie dat je hierover gisteren ook per mail contact met ons hebt gehad en je inmiddels volledig gebruik kan maken van je aansluiting, klopt dat? :)


Klopt, hij werkt nu, dank u!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi R Ramuz,

Wat goed om te lezen dat het is opgelost 🙂 Ik wil alsnog even sorry zeggen voor het ongemak!

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons weten 😉

Reageer