.

Beantwoord

Ook ik heb verkeerde simkaart besteld

  • 15 September 2014
  • 12 reacties
  • 843 Bekeken

Vandaag gaat mijn nieuwe simkaart in, maar het blijkt dat er een nog kleinere simkaart bestaat dan die ik had. Ik heb een Galaxy S3 met een micro simkaart en zo te zien heb ik een nano simkaart van Simyo gekregen. Oeps... Kan ik via deze weg een vervangende simkaart aanvragen, dus een micro simkaart? Alvast bedankt 🙂 Groetjes, Mathanja
icon

Beste antwoord door Naomi 16 September 2014, 12:19

Bekijk originele reactie

12 reacties

O, ik zie het al, heb zojuist op mijnsimyo een vervangende kaart besteld...

Kan ik met mijn simkaart van vorige provider nog appen/ bellen etc? Want als het goed is is mijn nummer overgezet op de nieuwe van simyo die dus niet past maar wel vandaag ingaat... En zo ja, betaal ik dan kosten aan Vodafone? Of kan ik via wifi gewoon appen met die oude simkaart van vodafone tot een vervangende van simyo binnen is?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Mathanja,

Welkom bij Simyo en welkom op het forum :D

Klopt, je hebt een micro simkaart nodig voor je Samsung Galaxy s3. Helemaal top dat je op Mijn Simyo het al hebt gevonden 🙂 Je simkaart is vandaag verzonden. Binnen drie dagen ontvang je je micro simkaart. Gisteren ben je overgestapt naar Simyo. Dit betekent dat je oude simkaart van Vodafone sinds gisteren helaas niet meer bruikbaar is. Ik hoop dat je het even kunt volhouden tot je micro simkaart binnen is.

Laat je het weten wanneer je je micro simkaart hebt? 😮
Hoi, 
Ik heb helaas ook een foute simkaart besteld, ik heb de micro-simkaart besteld maar heb de nano-simkaart nodig..
Ik drukte op het knopje om de nano-simkaart te bestellen, maar ik vraag me nu af of ik niet per ongeluk 2 nano-simkaarten heb besteld?
Want ik kreeg eerste een melding dat ik geen nano-simkaarten kon bestellen omdat ik al een simkaart had besteld, maar nu heb ik toch wel weer een nano-kaartje kunnen bestellen.. Is er een mogelijkheid om te kijken hoeveel sim-kaarten ik heb besteld/een bestelling te annuleren? Ik wil er namelijk maar 1.
Reputatie 5
Badge +11
Hi SophieN, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik inderdaad dat je eerst een micro sim hebt besteld en een dag later een nano sim...
Je zult nu dus twee simkaarten krijgen, eerst de foute en morgen de goede. Ze worden zo snel verstuurd dat dit valt niet meer terug te draaien, helaas.
De micro sim hoef je niet te activeren, als je je nano sim activeert kun je die daarna gewoon gaan gebruiken.

Ga je wel een beetje op je dataverbruik letten? Je hebt nu een klein bundeltje,maar met een nano sim heb je een nieuwe, heel snelle telefoon. Misschien is overstappen naar Sim Only wel iets voor je?
Goeiemiddag,

Ik heb ook per ongeluk een verkeerde simkaart besteld. Ik ben nieuw bij Simyo en zou de kaart vandaag in gebruik kunnen nemen.

Ik heb een Iphone 4 en het kaartje past niet.

Hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben ook benieuwd of ik mijn nummer wel kan behouden?

Alvast hartstikke bedankt!

Groetjes Ralph
Hallo,
Ik heb ook verkeerde sim kaart besteld.
Ik heb Motorola E en heb per ongeluk nano simkaart besteld.
Ik hoef geen nummer te behouden.
kunnen julluie mij helpen?
Groeten,
iryna
Reputatie 4
Badge +10
Hoi RalphW, welkom op het forum van Simyo!

Lastig dat je ook een verkeerde simkaart hebt besteld. Voor je iPhone 4 heb je een micro simkaart nodig. Je kan op Mijn Simyo via het tabblad Mijn instellingen en simkaart een micro simkaart bestellen 🙂 Deze simkaart zul je binnen drie werkdagen ontvangen. Als je je nieuwe simkaart activeert, kan je hier gelijk gebruik van maken. Ik zie dat je gisteren bent overgestapt. Dit betekent dat je eventjes zonder je nummer bent. Hopelijk lukt dit 😮

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi iryna,

Welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp dat jij ook een verkeerde simkaart hebt besteld. Op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart kan je de goede simkaart bestellen. Je hebt een micro simkaart nodig voor je Motorela E 😉 Deze optie kan je kiezen op Mijn Simyo. Je ontvangt je micro simkaart binnen drie werkdagen. Ik zie dat je inderdaad geen nummerbehoud hebt aangevraagd. Wanneer je je nieuwe simkaart activeert, dan kan je hem meteen gebruiken in je Motorela E :o

Heb ik je zo goed geholpen?
Maar dan kost het me 5 euro. Ik lees in andere berichten dat nieuwe klanten die deze fout ook hebben gemaakt, deze gratis toegestuurd krijgen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

RalphW

Hoi RalphW, welkom op het forum van Simyo!

Lastig dat je ook een verkeerde simkaart hebt besteld. Voor je iPhone 4 heb je een micro simkaart nodig. Je kan op Mijn Simyo via het tabblad Mijn instellingen en simkaart een micro simkaart bestellen 🙂 Deze simkaart zul je binnen drie werkdagen ontvangen. Als je je nieuwe simkaart activeert, kan je hier gelijk gebruik van maken. Ik zie dat je gisteren bent overgestapt. Dit betekent dat je eventjes zonder je nummer bent. Hopelijk lukt dit :o

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi RalphW,

Daar heb je inderdaad gelijk in. Hier worden wel eens uitzonderingen in gemaakt, maar dat wordt per situatie bekeken 🙂 Simyo is niet degene die de fout heeft gemaakt, dus hoor je zelf gewoon de €5,- te betalen.
Badge
Ook ik heb een een verkeerde simkaart. en pas gekeken naar activatie. Ik heb nog getracht te achterhalen wat ik bij mijn bestelling heb opgegeven omdat ik zeker wist een micro kaart besteld te hebben. nu heb ik een nano gekregen. Heb inmiddels wel al een nieuwe besteld, maar ik wil wel graag zeker weten waar de fout nu zit.. kan ik ergens mijn overzicht van de bestelling nog inzien. 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi maris, welkom op ons forum :)

Een overzicht van wat je besteld hebt is helaas niet te genereren. Wanneer je alles invult, komt daar verder geen hand aan te pas en alles wordt enkel voor interne informatievoorziening opgeslagen.
Dit betekent enkel dat jij het dus niet kunt terugzien, maar ik wel.
Je hebt tijdens het doen van je bestelling op 18 augustus toch ingevuld dat je een nanosim nodig had.
Om 19.21 uur die avond is je bestelling afgerond middels de betaling van 1 cent en 2 minuten is de simkaart order naar 'picking' gegaan, waarna deze de volgende morgen is verzonden.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord?

Reageer