Skip to main content
Beantwoord

Ombruilen naar fysieke simkaart (verzending naar Duitsland)

• June 30, 2026
  • 1 reactie
  • 3 Bekeken

Beste Simyo klantenservice,

​Onlangs heb ik een abonnement bij jullie besteld met een eSIM. Helaas ben ik er zojuist achter gekomen dat mijn telefoon geen eSIM ondersteunt. Mijn excuses voor het ongemak.

​Ik zou mijn bestelling daarom graag willen omruilen voor een fysieke simkaart. Omdat ik in Duitsland woon, is mijn vraag of het mogelijk is om de fysieke simkaart naar een Duits adres te verzenden. Als dit kan, stuur ik u direct mijn adresgegevens toe.

​Mijn klantgegevens zijn:

​Telefoonnummer: - 

​E-mailadres: -

​Ik hoor graag of dit mogelijk is. Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!

​Met vriendelijke groet,

​Vahid

Moderator: Telefoonnummer, e-mailadres of andere persoonsgegevens zijn uit het bericht gehaald in verband met privacyrichtlijnen.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Hesam0r1g1naL,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je toestel geen eSIM ondersteunt, dat kan flink balen zijn als je net een nieuw abonnement hebt besteld.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen even of we een fysieke simkaart naar je adres in Duitsland kunnen sturen.

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 1, 2026

Hoi ​@Hesam0r1g1naL,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je toestel geen eSIM ondersteunt, dat kan flink balen zijn als je net een nieuw abonnement hebt besteld.

Zou je mij een privébericht willen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen even of we een fysieke simkaart naar je adres in Duitsland kunnen sturen.

Groetjes,
Shaniqua