.

Beantwoord

om administratieve redenen aansluiting buiten gebruik

  • 7 November 2012
  • 14 reacties
  • 367 Bekeken

Vandaag de simkaart ontvangen alles gedaan volgens het boekje maar ik krijg nog steeds de melding aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik.
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 17:20

Bekijk originele reactie

14 reacties

Ik heb precies dezelfde vraag...
Ik heb precies dezelfde vraag...


Ik ook. Kan klantenservice niet eens bereiken...
Ik kan weer gebruik maken van de diensten
Reputatie 2
Badge +1
Hey martin roerig,

Bedankt voor jouw terugkoppeling.

@jos83 en @ Roos969 Volgens onze gegevens kunnen jullie inmiddels ook gebruik van jullie aansluiting maken. Zouden jullie dit even kunnen bevestigen?
Hey martin roerig,

Bedankt voor jouw terugkoppeling.

@jos83 en @ Roos969 Volgens onze gegevens kunnen jullie inmiddels ook gebruik van jullie aansluiting maken. Zouden jullie dit even kunnen bevestigen?


Het werkt nu gelukkig!
Badge +2
Beste Roos969,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij dat graag.

Groetjes,

Arie
Hallo,

Heb dit probleem al 1 keer eerder gehad. Er stond nog beltegoed op de mobiel maar deze werd zonder enige waarschuwing of dergelijke afgesloten. Na een berichtje achter gelaten te hebben op het forum werd deze weer op actief gesteld. Nu kreeg ik een mail dat me beltegoed bijna op was. En vervolgens word ie weer afgesloten om adminstratieve redenen. Het gekke is dat ik wel gebeld kan worden maar geen uitgaande gesprekken kan voeren. Ook niet om je beltegoed te beluisteren?? Bij deze vraag ik u om me aansluiting weer op actief te stellen en deze actief te laten ook al staat er geen beltgoed op voor een aantal dagen. Het zou netjes zijn als er enige communicatie plaats vind indien het geval is dat je telefoon op non-actief word gesteld. Anders ben ik helaas genoodzaakt over te stappen naar een andere provider.

Nou wil ik dit berichtje achterlaten op het forum lukt het niet om het berichtje te plaatsen als je op versturen klikt. Word zwaar gefrustreerd van deze situatie. Vind dat de serivce en gebruiksvriendelijkheid zwaar te wensen over laat. 

Dank!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi loyaalmobiel,

Ik heb je vraag in dit topic beantwoord, omdat je daar dezelfde vraag had gesteld.

Groetjes,

Alex
Vandaag de simkaart ontvangen alles gedaan volgens het boekje maar ik krijg nog steeds de melding aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik.

2 dagen geleden de simkaart geactiveerd, nu in mijn telefoon gedaan en bij bellen krijg ik dezelfde reden. Mn telefoon zegt wel dat ik bereik heb, maar geen 3G. Kan u dit graag oplossen? 🙂
Badge +6
Hoi PPEM,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen.
ik heb dit probleem ook, 
heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen en krijg nu steeds te horen dat het nummer om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld! 

ik hoop z.s.m. weer bereikbaar te zijn, kunnen jullie dat voor mij regelen?

grtz
Hoi PPEM,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen.


Het is al opgelost! Klantenserivce op t nummer 1200 gebeld, en werkte gelijk weer. Dank je wel!!
ik heb dit probleem ook, 
heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen en krijg nu steeds te horen dat het nummer om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld! 

ik hoop z.s.m. weer bereikbaar te zijn, kunnen jullie dat voor mij regelen?

grtz


Als je 1200 belt morgenochtend vanaf 9 uur is t binnen 1 minuut opgelost, succes 🙂
Reputatie 5
Badge +10
ik heb dit probleem ook,
heb vandaag een vervangende simkaart ontvangen en krijg nu steeds te horen dat het nummer om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld!

ik hoop z.s.m. weer bereikbaar te zijn, kunnen jullie dat voor mij regelen?

grtz


Hoi Chanta,

Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat je simkaart is geactiveerd. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.

Als je 1200 belt morgenochtend vanaf 9 uur is t binnen 1 minuut opgelost, succes :)

Bedankt voor het doorgeven PPEM.

Groetjes,

Alex

Reageer