.

Beantwoord

Nummer veranderen en overzetten naar een nieuwe aansluiting. Kan dat?

  • 10 May 2016
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Goedemiddag, ik wil een nieuwe nummer en tegelijkertijd wil ik ook mijn huidige nummer dat ik nu gebruik overzetten naar een prepaid simkaart van simyo is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Tiury 11 May 2016, 10:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
???
Reacties vanuit Simyo komen doorgaans binnen een werkdag, maar misschien dat een mede klant eerder reageert met het juiste antwoord. Daarnaast is er een gratis 1200 nummer van de klantenservice. En heeft Simyo hele mooie service pagina's.
Dat is allebei mogelijk, wacht geduldig op de moderator....komt goed.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi selvi,

Zoals aangegeven reageren we doorgaans binnen één werkdag, dus vandaar dat je nu reactie krijgt van een moderator 🙂.

Ondanks de geruststelling van Friesian, kan dit niet op de manier waarop je het verzoek plaatst. Helaas vervalt het nummer dat je nu hebt, zodra we een nieuw nummer toewijzen aan jouw account. Je kunt wel eventueel overstappen met dit nummer naar een Simyo Prepaid en dan een nieuw abonnement aanvragen (met een nieuw nummer dus). Bij dit laatste heb je echter geen recht meer op de gratis MB's, zoals je die nu hebt.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor de hulp, Raytje en Friesian 🙂
Badge
Hoi,
Is dat echt niet mogelijk dat ik dezelfde bundels en mb's kan krijgen. ik ben al jaren klant bij jullie en omdat ik lastig word gevallen wil ik eigenlijk een nieuwe nummer met het zelfde abonnement en mijn huidige nummer overzetten naar prepaid. ook wil ik niet overstappen naar een andere provider.

Groetjes,

Selvi
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Selvi,

Wat vervelend dat je wordt lastiggevallen! Ik kan me dan voorstellen dat je jouw telefoonnummer wilt aanpassen.

Zoals Tiury aangeeft, kunnen we jouw nummer wijzigen. Op het moment dat we dit doen, zal het oude nummer vervallen op jouw Sim Only. We kunnen deze dus niet meer overzetten naar een Prepaid. Helaas kan ik je geen ander antwoord geven. Als je een nieuw Sim Only abonnement afsluit kun je helaas geen gebruik maken van de extra voordelen die je nu hebt. Dit is een verlengaanbod. Sorry :(

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer