.

Beantwoord

Nieuwe simkaartnummer is onjuist op Mijn Simyo. Wat moet ik nu doen?

  • 17 October 2015
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Badge
Ik wil vandaag (zaterdag) mijn nieuwe simkaart gaan gebruiken in mijn nieuwe telefoon.
Via mijnsimyo de optie "Mijn simkaart activeren" gedaan en mijn nieuwe simkaartnummer ingevoerd. Na het invoeren, schiet het menu gelijk terug naar het vorige menu zonder een pincode of iets dergelijks te tonen.

Wanneer ik nu opnieuw probeer om mijn simkaart te activeren en mijn kaartnummer opgeef, krijg ik de melding: "Het opgegeven simkaartnummer is onjuist"
Mijn nieuwe simkaart is nu niet te gebruiken en mijn oude simkaart is nu geblokkeerd, zodat ik niet meer te bereiken ben.
In het weekend is het nummer 1200 niet te bereiken, dus ik ben bang dat ik nu de komende dagen niets kan doen en niet kan bellen....
icon

Beste antwoord door Angela 19 October 2015, 12:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Okee, na 10 minuten krijg een mailtje met mijn nieuwe pincode en zie ik in mijn simyo dat mijn simkaartnummer is aangepast. Het gaat dus anders dat wat in de handleiding staat beschreven.
Maar ben blij dat ik weer in de "lucht" zit 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mauricel,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is niet handig! Gelukkig heeft dit probleem zichzelf na 10 minuten opgelost 🙂

Normaal gesproken hoor je deze e-mail inderdaad wat sneller te ontvangen. Jammer dat dit niet direct gebeurde. Het wil in sommige gevallen wel eens 10 à 15 minuten duren voordat je jouw nieuwe pin- en PUK-code krijgt. Omdat dit niet standaard is, staat het niet in de 'standaard' handleiding. Gelukkig heb je niet het hele weekend zonder netwerk gezeten!

Laat je mij weten of je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer