.

Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen gaat niet?

  • 25 August 2015
  • 5 reacties
  • 478 Bekeken

Onder het kopje instellingen en simkaart zie ik nergens een verwijzing of knop om een nieuwe simkaart te bestellen. Ik had nog een factuur open staan en daardoor is mijn nummer geblokkeerd, maar deze heb ik vandaag betaald. Kan er misschien iets gedaan worden waardoor er alvast een nieuwe simkaart onderweg is en de 5 euro bij mijn volgende factuur worden toegevoegd? Ik heb deze namelijk dringend nodig i.v.m. DigiD en DUO 😞
icon

Beste antwoord door Angela 26 August 2015, 12:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Afantros,

Welkom op het Simyo Forum.

Balen dat het niet direct gelukt is om een nieuwe simkaart te bestellen. Daarentegen vind ik het erg fijn om te lezen dat je ondertussen jouw factuur hebt kunnen betalen 🙂 Je bent sinds vandaag ook netjes aangesloten. Als kers op de taart zie ik dat het ook gelukt is om een nieuwe simkaart te bestellen en dat deze zelfs al bij ons de deur uit is. Dit gaat helemaal goed komen dus! Houd je mij op de hoogte van de levering? Als ik iets anders kan doen voor je, hoor ik het natuurlijk ook graag.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Ik heb zojuist de nieuwe simkaart binnen alleen het activeren gaat niet. Hij zegt dat de simkaart nummer niet klopt?
Simkaart nummer is trouwens 71643119
Dit is inmiddels verholpen!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Angela,

Ik heb zojuist de nieuwe simkaart binnen alleen het activeren gaat niet. Hij zegt dat de simkaart nummer niet klopt?


Heel fijn dat het inmiddels opgelost is, Afantros :D
Oh, en welkom op ons forum :$

Hoe was het je nu gelukt?

Reageer